24-01-2008, 03:28 AM
kruntimine lükkus nädalavahetusest edasi, kuna happekrunt sai ootamatult otsa. Ei maksa "laoseisu" osas mälu usaldada
hetkel on masina tagaosa nii alt kui ülalt krunditud ning keevituskohad kerehermeetikuga üle käidud (natuke veel vaja mätsida - liitrist hermeetikust ei piisanud...).
aga miks kirjutan, on see, et täna püüdsin kerejooni lõplikult paika ajada - ning kui kultuuritaust oleks natu teine, oleks ilmselt "matte" igasse garaazhinurka lennanud...
nimelt paistab:
1) karp peab B-piilari kohalt väljapoole kumer olema. Mul ka külgekeevitatud karbid kuigipalju kumerad on (alla pannes olid sirged - mäletan, et kontrollisin) - aga mitte piisavalt. Tiibadega lähevad uksed kokku (ning ka karbiga ees-taga), aga keskosas ulatuvad uksed koledal kombel karbist 5mm üle. Mõistlikku lahendust ma ei näegi. Paar mm pahtlit ja paar mm ukse alaäär karbist üle ulatuma
2) pean kõrvalistujapoolse B-piilari alt lahti päästma ning tahapoole liigutama: muidu ei käi esiuks kinni. Nimelt oli algselt B-piilar sisemise karbi suhtes kummaliselt nihkes (auto külgsuunas eelkõige - praegune probleem on aga auto pikisuunas) ning väänasin ta sirgeks. Aga nagu välja tuleb, oli see igati vajalik "tehasetolerants"...
Teet,
kirub venelaste tööd 1987 (auto ise) ja ca 2005 (karbid) aastal: Opeli karbivahetus oli selle kõrval lihtne "võtan ühe ära, panen teise asemele" tüüpi tegemine...
hetkel on masina tagaosa nii alt kui ülalt krunditud ning keevituskohad kerehermeetikuga üle käidud (natuke veel vaja mätsida - liitrist hermeetikust ei piisanud...).
aga miks kirjutan, on see, et täna püüdsin kerejooni lõplikult paika ajada - ning kui kultuuritaust oleks natu teine, oleks ilmselt "matte" igasse garaazhinurka lennanud...
nimelt paistab:
1) karp peab B-piilari kohalt väljapoole kumer olema. Mul ka külgekeevitatud karbid kuigipalju kumerad on (alla pannes olid sirged - mäletan, et kontrollisin) - aga mitte piisavalt. Tiibadega lähevad uksed kokku (ning ka karbiga ees-taga), aga keskosas ulatuvad uksed koledal kombel karbist 5mm üle. Mõistlikku lahendust ma ei näegi. Paar mm pahtlit ja paar mm ukse alaäär karbist üle ulatuma
2) pean kõrvalistujapoolse B-piilari alt lahti päästma ning tahapoole liigutama: muidu ei käi esiuks kinni. Nimelt oli algselt B-piilar sisemise karbi suhtes kummaliselt nihkes (auto külgsuunas eelkõige - praegune probleem on aga auto pikisuunas) ning väänasin ta sirgeks. Aga nagu välja tuleb, oli see igati vajalik "tehasetolerants"...
Teet,
kirub venelaste tööd 1987 (auto ise) ja ca 2005 (karbid) aastal: Opeli karbivahetus oli selle kõrval lihtne "võtan ühe ära, panen teise asemele" tüüpi tegemine...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"