14-04-2016, 19:06 PM
Sama seis võib juhtuda juhul kui uute piduriklotsihõõrdkatete paigaldusel käiatakse maha klotside metallosasi ülevalt pidurikolbide toetuskohtade ja alumise toe juurest et tehaseoriginaalist paksemate pidurikatete korral trummel peale mahuks. Ajapikku kui katted ära kuluvad siis saavadki kolvid ebanormaalselt palju välja tulla.
Nüüd saan aru miks uute katete paigaldusel tuleb vajadusel hõõrdkatet raspliga madalamaks (tahtlik hõõrdkatte kulutamine) töödelda mitte metallosa, vastasel juhul võibki ette tulla pidlil nähtav olukord .
Nii et ma enne võrdleks neid piduriklotse uute v. teise masina omadega, et ega keegi neid trumli alla sobitades eelpoolmainitud viisil töödelnud ei ole.
Nüüd saan aru miks uute katete paigaldusel tuleb vajadusel hõõrdkatet raspliga madalamaks (tahtlik hõõrdkatte kulutamine) töödelda mitte metallosa, vastasel juhul võibki ette tulla pidlil nähtav olukord .
Nii et ma enne võrdleks neid piduriklotse uute v. teise masina omadega, et ega keegi neid trumli alla sobitades eelpoolmainitud viisil töödelnud ei ole.