04-05-2006, 22:27 PM
Hinnad kindlasti seinast seina. Ostma minnes tasub tähele panna kolme 51 kabiini nõrka kohta (mis kindlasti küll kajastuvad ka hinnas).
1. Põhjapleki ning põhjatalade uste hingepoolsete piitade piirkonna läbiroostetamine (väga aldis roostele).
2. Katuse lömmiistumine (kui seda on korduvalt tehtud, siis korralik õgvendamine ilma paksu pahtlita on tulutu tegevus).
3. Juhiukse alaosa plekkide ja linkide/lukkude korrasolek (parempoolseid uksi liigub miskipärast palju enam kui juhiuksi).
Ka minu 51-l on kõik eelnimetet kolm puudust - eks põhjaga tuleb ette võtta suuremahulised keevitus-plekiasendustööd, korralik juhiuks mulõnnmeks on ja katusega vaatab mis saab.
1. Põhjapleki ning põhjatalade uste hingepoolsete piitade piirkonna läbiroostetamine (väga aldis roostele).
2. Katuse lömmiistumine (kui seda on korduvalt tehtud, siis korralik õgvendamine ilma paksu pahtlita on tulutu tegevus).
3. Juhiukse alaosa plekkide ja linkide/lukkude korrasolek (parempoolseid uksi liigub miskipärast palju enam kui juhiuksi).
Ka minu 51-l on kõik eelnimetet kolm puudust - eks põhjaga tuleb ette võtta suuremahulised keevitus-plekiasendustööd, korralik juhiuks mulõnnmeks on ja katusega vaatab mis saab.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.