06-05-2006, 12:18 PM
2003. aasta - algmaterjal ja tegemise põhjus
Masin sai soetatud kahel põhjusel. Esiteks adusin, et nii väikese kerenumbriga Pobi on 250 tuhandese tootmismahu juures haruldus ning patt oleks olnud teda saatuse kätte jätta. Teiseks - masin oli peaaegu sõidukorras ja esimesel pilgul ka enam-vähem komplektne, st seda polnud laiali lammutatud. Ning kolmandaks - kere näis olevat ilma suuremate roostekahjustustega - kõva põhi, kõvad tiivad, kõvad karbid, tervete alaosadega uksed jms, kuigi palju oli juba algselt näha taastamisele viitava gaaskeevituse jälgi.
Soetamise järel 2003. kevadel sai auto muide ka taas registrisse võetud, kuna see oli seismajäänuna registrist kustutatud. Sümboolne oli taasregistreerimise kuupäev - 9. mai 2003 -, mis sobib hästi auto nimega Pobeda.
Masin sai soetatud kahel põhjusel. Esiteks adusin, et nii väikese kerenumbriga Pobi on 250 tuhandese tootmismahu juures haruldus ning patt oleks olnud teda saatuse kätte jätta. Teiseks - masin oli peaaegu sõidukorras ja esimesel pilgul ka enam-vähem komplektne, st seda polnud laiali lammutatud. Ning kolmandaks - kere näis olevat ilma suuremate roostekahjustustega - kõva põhi, kõvad tiivad, kõvad karbid, tervete alaosadega uksed jms, kuigi palju oli juba algselt näha taastamisele viitava gaaskeevituse jälgi.
Soetamise järel 2003. kevadel sai auto muide ka taas registrisse võetud, kuna see oli seismajäänuna registrist kustutatud. Sümboolne oli taasregistreerimise kuupäev - 9. mai 2003 -, mis sobib hästi auto nimega Pobeda.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.