28-11-2009, 03:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2009, 03:36 AM ja muutjaks oli zazik.)
Pole küll suurem asi Ikaruse asjatundja, aga viimasest näitest aru ei saanud. Pildil Ikarus 266? Selliseid oli ju meite mail ka, üks vist veel üsna hiljuti. Esikannel ainult mõne pikema landi oma. Kas pöörduksed olid meil tõesti ainult 266 ja 280-tel (pluss veel need pikendatud 280-d, marki ei mäleta, 283 vms)? Pole kunagi sellise nurga alt mõelnud, kuid oleks nagu 260 ka näinud pöördustega.
Tegelikult Regardman või mõni teine entusiast võiks teha kokkuvõtliku postituse 2xx ikaruste erinevustest (nendest, mis Eestis kasutusel olnud). Maaliini omade osas on minu jaoks siiani asi veidi segane, hoolimata aastatepikkusest foorumilugemisest. 250 on pikk(6 reisijaakent vasakul küljel, 4 pakiruumiluuki) ja tagamootoriga? 255 on lühem(5 akent ja 3 luuki) ja tagamootoriga? 256 on ka lühem ja tagamootoriga? Mis erinevused on 255 ja 256 vahel? Keskmootoriga maaliinibusse ei olnudki?
Võimalik, et ma leiaks ka ise need vastused foorumisügavustest, aga ma usun, et ma poleks ainus kes sellist "vahekokkuvõtet" tänuliku pilguga vaataks. Ehk oleks õige ka selle postitusega uut, Kuuendat Ikaruse teemat alustada?
Tegelikult Regardman või mõni teine entusiast võiks teha kokkuvõtliku postituse 2xx ikaruste erinevustest (nendest, mis Eestis kasutusel olnud). Maaliini omade osas on minu jaoks siiani asi veidi segane, hoolimata aastatepikkusest foorumilugemisest. 250 on pikk(6 reisijaakent vasakul küljel, 4 pakiruumiluuki) ja tagamootoriga? 255 on lühem(5 akent ja 3 luuki) ja tagamootoriga? 256 on ka lühem ja tagamootoriga? Mis erinevused on 255 ja 256 vahel? Keskmootoriga maaliinibusse ei olnudki?
Võimalik, et ma leiaks ka ise need vastused foorumisügavustest, aga ma usun, et ma poleks ainus kes sellist "vahekokkuvõtet" tänuliku pilguga vaataks. Ehk oleks õige ka selle postitusega uut, Kuuendat Ikaruse teemat alustada?