03-06-2006, 22:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2006, 22:20 PM ja muutjaks oli ddig.)
mossepower Kirjutas:Konkreetne masin on küll mustade stangeotstega, kuid muud näitajad viitavad justui 6-le, mitte 8-le.ddig Kirjutas:Mille järgi on eristatavad ... ?966B-30hj, alguses valge rooliga, bensupaagi kork väljas, spido 140 km/h, stanged ühes tükis(kuni 1970), edaspidi mustade otstega 4 osast. Ees kroomvõre, esitulede kroomvõrud nagu Kovrovets/Voshod.
966- sama, mis eelmine ainult 40 hj
968- mootor sama mis 966-l, ninal liist, stanged mustade otstega keskelt kroom, armatuur esimese aasta mudelitel(1972) plekk, spido 140 km/h esituledel uuemad kroomvõrud, bensiinile A76, surveaste 1:7millegagi
968A-ninal liist, stanged üleni kroom, aga käivad 3 osaks. Aknatihend on "plast liistuga", alates 1976 spido 160 km/h, Mootor 40 hj surveastmega 1:8,2- sobib ka bensiinile AI-93.
Pärast 968M-i tuli veel Tavria.
Olles õppinud muuhulgas sellist ainet nagu "mootorikütused", tekib küsimus, mis tähendab "sobib ka bensiinile AI-93"?
Ehk siis, suurem oktaaniarv ei tohiks mootorile mingeid probleeme põhjustada, kui ta just detonatsiooni arvelt töös ei püsi :-)
Connecting technologies