04-05-2015, 14:58 PM
(03-05-2015, 22:29 PM)v6sa Kirjutas:(03-05-2015, 18:31 PM)ahtos Kirjutas: Seal kaks varianti kas tosooli tase oli madal(sai natuke sooja)või eelmine lukusepp pani kõige odavama kaanetihendi jättis järelpingutamatta ja ka hoidis lihvimise pealt kokku.
Tosool on olnud viimased 4000 km maksimumis. Tean, sest mina ise kontrollin ja lisan vajadusel. See pada pole juurde küsinud. Ka praegu on õli puhas ja kuldne, tosool kenasti puhas.
Lahti pole see mootor alates 2005. aastast käinud, kuna auto eelmiste omanike tegemistega olen kursis. Varasemast ajast puudub teadmine, kuid 10 aastat ja pea sadatuhat tõrkevaba km, pole vist väga põhjust kurta. Tehases mootorisse laaditud kilomeetrid said lihtsalt otsa.
Väikeseks märkuseks teistele: kütusepumba relee on sel värdil peidetud parempoolse jalgadepolstri taha A-piilari külge. Andis ikka otsida, et paaki jäänud "standardile vastav" põlevvedelik kätte saada.
Vbolla kütusepumba kaitse polnud nii värdjalikus kohas
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.