25-04-2007, 18:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2007, 19:00 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
mind ajendas uut teemat tegema "stihli" teade seal teemas:
targutan õige kah natuke:
uazil (469, 452 ja modifikatsioonid) on sünkroniseerimata ka teine käik - seal on analoogselt vanemate masinate (zaz-965, ... - sünkronisaatoreid pole üldse) ning "vene krusadega" (gaz-53 ja gaz-66 - sünkronisaatorid puuduvad esimesel kahel käigul) tõesti vahegaasi-kogemus tervitatav.
mu '66a põrnikal on muide esimene käik sünkroniseeritud. Vot sulle omaaegset odavautot, mille sai nt 1966a USAs tollitud-kätte-registrisse-kindlustatud <1600 tolleaegse dollari eest
terv,
Teet
stihl Kirjutas:Näiteks 1955 aasta Jaguaril ei ole esimesel käigul sünkronit ja sellega oskavad seega sõita vaid eakamad mehed, kes Zil´ide ajastust neid nippe mäletavad.peakeses tekkis küsimus: miks peaks üldse esimene käik sünkroniseeritud olema? Näiteks odavama otsa kaheksakümnendate-üheksakümnendate opelitel (väiksema mootoriga kadettE-d, vectraA-d) oli samuti esimene käik sünkroniseerimata ning esimene käik polegi ju tegelikult muuks kui kohaltminekuks. Kas mitte esimese käigu sünkronisaatori puudumine ei iseloomusta ka kõiki hilisemaid vene sõiduautosid?
targutan õige kah natuke:
uazil (469, 452 ja modifikatsioonid) on sünkroniseerimata ka teine käik - seal on analoogselt vanemate masinate (zaz-965, ... - sünkronisaatoreid pole üldse) ning "vene krusadega" (gaz-53 ja gaz-66 - sünkronisaatorid puuduvad esimesel kahel käigul) tõesti vahegaasi-kogemus tervitatav.
mu '66a põrnikal on muide esimene käik sünkroniseeritud. Vot sulle omaaegset odavautot, mille sai nt 1966a USAs tollitud-kätte-registrisse-kindlustatud <1600 tolleaegse dollari eest
terv,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"