26-04-2007, 20:41 PM
stihl Kirjutas:1. Sest mootor/ sidurivõll / kasti peavõll käib ringi, aga ülejäänud asjad (differ, pooltelg, kasti abivõll) seisavad.1. nagu aru saan, on sel masinal siis sidur tavalisest teise ehitusega - et kasti peavõlli ei lahutata? Oma stampmõtlemises ei tule selliste asjade peale ega oska sellist süsteemi praegugi ettegi kujutada
Ma olen täitsa kindel, et kui sa tahad töötava tuuliku alt hooga läbi joosta, on Sul sünkronisaatorit vaja...
2.Esimese käigu sünkron tekkis enamusele automarkidest 60ndatel, nii, et mainitud Vectra kasti näide on suht mõtetu.
Trust me, olen end ka käigukastide remontimisega elatanud...(aga see oli ammu...)
2. ikka ei taha uskuda - kuigi pole neid kaste laiali löönud...
olen valmis siiski "raha vahele panema", et esiveolised odavad opelid (F10 ja F13 kastiga näiteks) ei oma esimesel käigul sünkrorõngast
samas F20 kastid (leiab pooleteistsaja hobujõuliste kaheliitriste esiveoliste ooplite küljest) on kindlasti kõigi 5 edasiliikumiskäigu osas sünkroniseeritud.
terv,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"