Moskvitch 2140 Export
#3

Tiivad k2ivad kylge ikka poltidega nagu mossel ikka. Kerel selline omadus, et roostetamisega probleeme pole. Karpidega on nii, et kui yhe kylje molemad uksed korraga lahti teed siis t2ed 4 kruvi ja pohja all on 10sed poldid (8tykki).

Plokisoojendi: seal kus mootorist jahuti lohv v2ljub on yks t-konnektor, mille vahel on selline teekeedu spiraali moodi elukas.

Yhel tuttaval on DEFA soojendi, mida oskan ladale ja mossele samasse kohta paigaldada.

Karbussiga on selline lugu,et alates 89 aastast pandi osadele 412 originaalis 04 karbusse peale. L66r on sama aga poldi auke tuleb millimetri v6rra j2medamaks puurida. Kytuse kulu l2ks tunduvalt v2iksemaks.

Selle vakstu v6taks 2ra kyll, aga pole midagi paremat asemele panna(alguses polnud ustekyljes mitte midagi peale hoobade ja lingi)

Vasta


Sõnumeid selles teemas
Moskvitch 2140 Export - Autor: Ahmed - 18-05-2003, 13:54 PM
huvitav masin sul - millal siis selliseid tehti, kui saladus pole? - Autor: 13piisab - 18-05-2003, 16:34 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Ahmed - 22-05-2003, 11:45 AM
[Sõnumit pole] - Autor: mõmmik - 09-07-2003, 19:00 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Aspelund - 10-07-2003, 07:02 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Ahmed - 06-08-2003, 00:06 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne