16-08-2012, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 11:54 AM ja muutjaks oli Mossemees.)
Mis mootorisse puutub, siis paraku vähemalt minul puudub info, mis täpselt sellel tehase-originaal-prototüübil kapoti all oli. Null-kolme ennast aga lasti välja lisaks 1,5l mootorile ka 1,2 ja 1,3l mootoritega, viimases lõpus ka juba 1,6l mootoritega (raamatus "Sõiduautod Žiguli" manitsetakse neid õnnelikke, kes sellise mootoriga masina omanikeks saanud, antud mootori väga kõrgeid dünaamilisi omadusi mõistlikult kasutama ). Nii et selles suhtes ei julgeks ma väita, et 1,3l sellel autol n.ö. vale mootor oleks. Küllap oleks tootmisesse mineku korral ka universaalile hakatud peale panema neid mootoreid, mida parajasti laost saada oli.
P.S. Kas järgmise projektina on kavas VAZ 210pool-seitse?
P.S. Kas järgmise projektina on kavas VAZ 210pool-seitse?
Puruks ja pool pööret tagasi!