05-11-2006, 13:40 PM
tere!
pole jaksu praegu kogu teemat uuesti läbi lugeda. seega vabandan, kui sellest juba juttu olnud siin.
nimelt keretööde käigus on vana värv kuni metallini maha võetud, siis haljas metall mingi aja möödudes buvanoliga üle käidud, siis see kergelt maha lastud ning happekrunt peale lastud. nüüd aga on sellest juba mõni aeg möödas (ca 3 nädalat) ja autokere muuhulgas niiskust ja vihma saanud. nähtavalt rooste kusagilt läbi tulnud ei ole. nüüd ootavad ees veel keevitustööd. küsimus selline, et kas enne lõplikku värvimist peaks kogu eelneva protseduuri kuni happekrundini kordama või võib pärast puhastamist kohe tavakrundi, pahtli ja värviga peale lennata?
tänud ette
pole jaksu praegu kogu teemat uuesti läbi lugeda. seega vabandan, kui sellest juba juttu olnud siin.
nimelt keretööde käigus on vana värv kuni metallini maha võetud, siis haljas metall mingi aja möödudes buvanoliga üle käidud, siis see kergelt maha lastud ning happekrunt peale lastud. nüüd aga on sellest juba mõni aeg möödas (ca 3 nädalat) ja autokere muuhulgas niiskust ja vihma saanud. nähtavalt rooste kusagilt läbi tulnud ei ole. nüüd ootavad ees veel keevitustööd. küsimus selline, et kas enne lõplikku värvimist peaks kogu eelneva protseduuri kuni happekrundini kordama või võib pärast puhastamist kohe tavakrundi, pahtli ja värviga peale lennata?
tänud ette