08-06-2004, 20:21 PM
\"13 piisab\" ja \"motamees\" on kõvasti vaeva näinud ja vahvad katsed läbi viinud. Tänud neile selle eest, kindlasti on tulemused nii mõnelegi abiks.
Kuna omal kah keretööd päevakorral ja auto pudeneb päev-päevalt järjest rohkem laiali, siis küsiks kah veidi nõu.
Mida arvata sellisest tööde järjekorrast ja vahenditest:
1) selgetest keevitamist vajavatest kohtadest liivapritsiga värv ja rooste maha, uus tükk valmis ja külge keevitada
2)Kõik kahtlased kohad ja lahtine värv pritsiga maha, vajadusel relaka traatkettaga aidata.
3) haljale metallile igaks juhuks 1 kiht Flora roostemuundurit. Kuna tegutsen selle väikese amatööri pritsiga, ei suuda kõige sügavamaid roostepesasid mehhaaniliselt eemaldada
4) haljad ja roostemuunduriga töödeldud kohad üle lasta 2-3 kihi \"Korrostop\" krundiga (olemas,seetõttu kasutaks seda)
5) vajadusel väikesed pahteldused Soudali pahtliga+lihv+Korrostop pahteldatud kohtadele+lihv+ vajadusel teine ring veel
6) kogu auto 1 kihiga üle lasta Korrostopiga
7) 2 kihti kattevärvi \"Pentaprim\"-mingi odav Läti alküüdemail (3l 116 kr)
Ise olen mõelnud nii teha. Kuna varasemaid suuremaid kogemusi pole, siis tahaks saada asjatundjate arvamust. Paluks kiiresti abi, sest 27 juuni peaks auto värvitud olema.
Peaasi, et saaks odavalt tehtud, sest minu seisukohalt pole mõtet nii vana ja väheväärtusliku auto VÄLIMUSE peale raha kulutada. Investeeriks ülejäägid hoopis tehnopoolde, sest see ju liigub
valts@keretöödel
Kuna omal kah keretööd päevakorral ja auto pudeneb päev-päevalt järjest rohkem laiali, siis küsiks kah veidi nõu.
Mida arvata sellisest tööde järjekorrast ja vahenditest:
1) selgetest keevitamist vajavatest kohtadest liivapritsiga värv ja rooste maha, uus tükk valmis ja külge keevitada
2)Kõik kahtlased kohad ja lahtine värv pritsiga maha, vajadusel relaka traatkettaga aidata.
3) haljale metallile igaks juhuks 1 kiht Flora roostemuundurit. Kuna tegutsen selle väikese amatööri pritsiga, ei suuda kõige sügavamaid roostepesasid mehhaaniliselt eemaldada
4) haljad ja roostemuunduriga töödeldud kohad üle lasta 2-3 kihi \"Korrostop\" krundiga (olemas,seetõttu kasutaks seda)
5) vajadusel väikesed pahteldused Soudali pahtliga+lihv+Korrostop pahteldatud kohtadele+lihv+ vajadusel teine ring veel
6) kogu auto 1 kihiga üle lasta Korrostopiga
7) 2 kihti kattevärvi \"Pentaprim\"-mingi odav Läti alküüdemail (3l 116 kr)
Ise olen mõelnud nii teha. Kuna varasemaid suuremaid kogemusi pole, siis tahaks saada asjatundjate arvamust. Paluks kiiresti abi, sest 27 juuni peaks auto värvitud olema.
Peaasi, et saaks odavalt tehtud, sest minu seisukohalt pole mõtet nii vana ja väheväärtusliku auto VÄLIMUSE peale raha kulutada. Investeeriks ülejäägid hoopis tehnopoolde, sest see ju liigub
valts@keretöödel
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon