07-02-2018, 10:38 AM
(07-02-2018, 00:34 AM)hulgus Kirjutas:Päris nii lihtne see pole. Scaniadelt-Volvodelt tuttavad nupud on ikkagi kaheastmelised reeglina (vastavalt kas kõrged-madalad käigud või kiirendi/sees väljas). Usakad kasutasid pikka aega kahte neljakäigulist kasti teineteise järel, reevers veel omakorda eraldi kangist. Ehk siis küsimus ei ole ainult juhtseadmetes, ka mehhaaniline pool on põhimõtteliselt erinev.(06-02-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas: Tõsine "käsitöökäigukast"
...
kuis see nüüd välismaa keeles oligi: All for Show, not to go... vms.
Isegi KamaZ suutis asja lahendada väikese nupuga käigukangi küljes, teised imperialist-kapitalistlikud tootjad panid samaste kangide asemele 2 nuppu ja ilma suurema šõuta saab käigud vahetatud.
Aga muidugi naiste ees esinemiseks ja asjalikuna paistmiseks on väga asja ette.
40tn-ga linnas või kohalikel teedel, päevakese võimled, siis hakkad igasugu I ja E shifte taga igatsema, kus vaid paar korda päevas kangi liigutad, või "pesumasina" nuppu keerad .
See on muidugi iseasi, kas need kangid peavad meeter-poolteist pikad olema.
Ja ega need USA raskeveokid polegi linnas sõitmiseks ette nähtud, ikka sadade ja tuhandete miilide kaupa linnade vahel...