No comments...or not bad?
#10

seda 2170 on näha ka sellel pildil see tagumine sinakas hall.
Teeks siinkohal lühikokkuvõtte ZR kirjutatust:
Ajakirjas olev mudel pole just viimane variant kuid siiski päris lähedane seeriamudelile, mis jõuab liinile 2004 lõpp 2005 algus. Muudetud on peaaegu kõiki kere detaile: kapot on uue kujuga reljeefsem, palju jäigem ning ei kaardu enam külgedele vaid asub ilusti poritiibade vahel; ümber on tehtud tagumine ots kus pamper on nüüd horisontaalse asetusega (joon kuni ratta koopani välja) varasema vertikaalse joone asemel (pamper lõppes enne ratta koopani jõudmist); valgustehnika on uus ilusam ja efektiivsem, eest meenutab natuke susuki lianat ja tagant vectra B
Suurt tähelepanu on pööratud ohutusele: täiustatud on uste turvatalasi ning nüüd on neid kohe 2 ukse kohta.
Mõned arvud ka: kui sigulil (classic 01-07) on külgkokkupõrkel HCI (juhi peavigastuste ulatus) koifitsent 1400-1600 ühikut siis 110 on see 800 ühikut ning 2170 ainult 275.
palju see näiteks megane´il on, kahjuks ei tea ,aga igal juhul on edusammud märkimisväärsed.
alguses on autol 2 turvapatja kuid mõne aasta pärast pidi nende hulk kahekordistuma:duh
palju on tehtud tööd ka aerodünaamikaga ( juba 110 on selles suhtes tegija kuna on voolujoonelisem kui opel, tuntud oma saavutustega voolujoonelisusega, astra praegune mudel)
esiklaasile on lisatud väikesed plastikliistud mis vähendavad tuule müra A-piilari ümber ning hoiab ära vihmavee satumise küljeklaasile.
tagaratta ees on väike tuulesuunar (nagu väike porilapakas, aint eespool ratast)
mis pidi vähendama turbulentsi tagaratta juures.
Peeglid on ilusa kujuga ning varustatud suunatuledega :bounce palju kenamad kui mersul või vw
Salongi ventilaator on uuelt chevrolete-nivalt mis suudab puhuda 430l/min õhku varasema320 asemel. Tõusnud on soenduse võimsus ja paranenud jaotamissüsteem, olemas ka salongi filter.
baasvarustuses on roolivõim alul hüdrauliline lääne litsensi alusel hiljem venelaste enda elektriline.
kõik masinad saavad kliimaseadmedning luks variandil isegi kahe sektsioonilise (ees ja taga erinev ilm)
El aknad on nüüd hammaslatiga mitte trossidega- palju töökindlam, kesklukk on vaikne ja akna nupud asuvad ustel mitte kaskkonsoolil nagu 110nel.
Ka on pardakompuuter suure ekraanuiga ning tagumisel istmel on keskel istmesse uputatav peatugi.
Müra on vähenenud nii see kui väljas 3dB
Ah jaa mootoriks jääb ainult 1,6 mootor seda nii 8 kui 16 klapilisena mootoreid täiustati mitte ainult ergemaks 0-100 vaid tehti just elastsemaks pöörati tähelepanu laugele momendi kõverale laias pöörete vahemikus.
eesmärgiks oli 100Nm juba 1000 pöördel:o
Olema son ka ABS ning vaakumvõimendit suurendati 9 tollise läbimõõduni.
AGA sisu on tõesti viimaspeal Cool
kuigi seeria mudelil tuleb natuke muudetud kellade ja pardakompuutri kujuga saab see olema vägev!
kindlasti minge ja vähemalt sirvige poes ZR kui osta ei soovi
Seal on juttu ka sellest punasest LADA-REVOLUTIONist, uuendustest villisel (UAZ-31595),uutest puuvilja värvidest lada kalina seeria valikus, talverehvide test (olemas ka vene rehvid ja mitte kõige halvemad), moskvitchide neljarattaveolistest ning ülevaade vanadest eksootilistest masinatest.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
No comments...or not bad? - Autor: Aspelund - 04-09-2003, 11:25 AM
[Sõnumit pole] - Autor: morris - 04-09-2003, 12:06 PM
[Sõnumit pole] - Autor: nasa13 - 04-09-2003, 16:23 PM
[Sõnumit pole] - Autor: valts - 04-09-2003, 20:05 PM
[Sõnumit pole] - Autor: mopeedur - 04-09-2003, 20:57 PM
[Sõnumit pole] - Autor: al - 04-09-2003, 21:55 PM
[Sõnumit pole] - Autor: ummi - 06-09-2003, 07:47 AM
[Sõnumit pole] - Autor: ummi - 06-09-2003, 07:49 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Mell - 06-09-2003, 23:17 PM
[Sõnumit pole] - Autor: ummi - 07-09-2003, 20:51 PM
[Sõnumit pole] - Autor: siim777 - 11-09-2003, 19:19 PM
[Sõnumit pole] - Autor: s-teet - 12-09-2003, 09:20 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Mell - 12-09-2003, 10:12 AM
[Sõnumit pole] - Autor: TacjaZ - 16-09-2003, 23:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne