18-01-2014, 12:11 PM
(18-01-2014, 07:55 AM)mlsluik Kirjutas:(18-01-2014, 00:01 AM)Zombie Kirjutas: Tere,
kas 15,5 R38 rehvid lähevad mõõtude poolest t40-le alla ja kui suuri rehve kannatavad üldse t40-ne sillad.
Lähevad alla küll kuid ratta ja poritiiva vahele jääb imevähe ruumi.
Tuttav tõstis traktorit külgülekannetest kõrgemaks. Siis jäi ikka mõnuga rohkem ruumi ratta ja poritiiva vahele.
Endal samas tekib küsimus, kui masinaga näiteks külmunud maadpidi sõita ja poritiiva ja ratta vahel tõesti millimeetreid. Siis kuidas mahub ratta poolt kaasahaaratud mullakamakas poritiiva-ratta vahelt läbi nii, et hiljem pool poritiiba lömmis ei oleks.
Teisalt 13,6 veljele 15,5 (halvimal juhul mõni üritab isegi 16,9) rehv jääb ju kummis nagu nool. Ühesõnaga vaja ka veljed ümber vahetada.
(18-01-2014, 11:20 AM)mlsluik Kirjutas: Hoopealt käike vahetataksegi, kui sidur vähegi lahutab siis vähese masinatunnetusega saab ju hakkama.
Kas sa võiksid ka mind õpetada, kuidas see käib nii, et ühtegi hamba nurka ei saaks kannatada. Ja kas sa annad ka garantii uuele masinale (peale õpetust), et ca 1000tt hiljem ei pea masina käigukastile kapremonti tegema.
Hoopealt käiguvahetusega enamjaolt lõhutaksegi just töökäigud ära.
See ka põhjus miks ise ei ole leidnud korraliku vähetöötanud t40am/ltz55te, millel käigukast korras oleks.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.