03-02-2010, 23:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2010, 23:35 PM ja muutjaks oli valdo.)
Ilus leid!
Mina ei näe nende väheste piltide pealt ühtegi vale osa - tõenäoliselt on kõik õige. Kui kunagi ratast tegema hakkad, soovitan vana värv koos kaunistuste jäänustega säilitada (teha vaid parandusi ja kohtroostetõrjet kohtades, kus see kahjustatud on) ja asendada vaid kogu kroom. Mina olen viimasel ajal paljude projektidega nii teinud.
Sel rattal kroomile peale maalitud kaunistusi (erinevalt sõjaeelsetest) polnud, v.a. muidugi esiembleem.
Igatahes - palju jõudu ja jaksu oma vanasõiduki hooldamisel-ehitamisel! Hoian Sulle pöialt!
Mina ei näe nende väheste piltide pealt ühtegi vale osa - tõenäoliselt on kõik õige. Kui kunagi ratast tegema hakkad, soovitan vana värv koos kaunistuste jäänustega säilitada (teha vaid parandusi ja kohtroostetõrjet kohtades, kus see kahjustatud on) ja asendada vaid kogu kroom. Mina olen viimasel ajal paljude projektidega nii teinud.
Sel rattal kroomile peale maalitud kaunistusi (erinevalt sõjaeelsetest) polnud, v.a. muidugi esiembleem.
Igatahes - palju jõudu ja jaksu oma vanasõiduki hooldamisel-ehitamisel! Hoian Sulle pöialt!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.