21-02-2010, 18:16 PM
Ma kõigepealt kummardan maani kõigi korraldajate (ja samas ka tsiklimeeste) ees, et toimus selline üritus sellise ilmaga. Soojas autos rooli keerata on üks asi, päev otsa õues seda sama roolikeeramist koordineerida aga hoopis midagi muud.
Kuigi pisut ekstreemne, oli see kindlasti tagantjärgi super üritus kõigile.
Eraldi pean siinkohal välja tooma ekipaazhi 73, kes meid (helebeezh BMW numbriga 518) oma väärt NL rauaga tagasi teele - või siis selle koha peale, kus tee pidi olema - aitasid Lisaks saime nimetatud kohalt edasi sõita ühe Range Roveri taga, kelle numbrit ma siinkohal ei mäleta. Ka see oli korralikuks julgestuseks. Pimedas läbi kinnituisanud teede on lõbus vuhiseda senikaua, kuni esimesed ja tagumised rattad ühe kiirusega liiguvad. Kui esimesed seisma jäävad ja tagumised vabalt mõlemas suunas liiguvad, on ralliisu kerge kaduma
Aitäh, korraldajad, aitäh, osalejad.
Kuigi pisut ekstreemne, oli see kindlasti tagantjärgi super üritus kõigile.
Eraldi pean siinkohal välja tooma ekipaazhi 73, kes meid (helebeezh BMW numbriga 518) oma väärt NL rauaga tagasi teele - või siis selle koha peale, kus tee pidi olema - aitasid Lisaks saime nimetatud kohalt edasi sõita ühe Range Roveri taga, kelle numbrit ma siinkohal ei mäleta. Ka see oli korralikuks julgestuseks. Pimedas läbi kinnituisanud teede on lõbus vuhiseda senikaua, kuni esimesed ja tagumised rattad ühe kiirusega liiguvad. Kui esimesed seisma jäävad ja tagumised vabalt mõlemas suunas liiguvad, on ralliisu kerge kaduma
Aitäh, korraldajad, aitäh, osalejad.
BMW E30 320i '89