Kiire õlirõhu kadu Belarusil.
#4

Manomeeter on elektriline ja selle viga oleks loogiline, kuid ka õlirõhu lamp põleb ja ka tsentrifuugi düüsidest ei tule õli kuigi suure survega.
Kuidas on aga lahendatud õlijahutus?Kas sealt käib läbi kogu mootorisse minev
õli või lastakse sinna õli teatud rõhu ületamisel?Siis saab olla ka reduktsiooniklapi rike.Kas on sellel mootoril näiteks õlipihustid kolvile või näiteks õlitoru jaotushammasrataste määrimiseks mis võib lahti tulla?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: 2715 - 28-02-2010, 21:48 PM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: uko - 01-03-2010, 09:55 AM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: metallmees - 01-03-2010, 10:10 AM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: 2715 - 01-03-2010, 22:34 PM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: uko - 02-03-2010, 22:36 PM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: pen.skar - 19-03-2010, 23:52 PM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: 2715 - 20-03-2010, 09:57 AM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: pen.skar - 20-03-2010, 12:05 PM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: 2715 - 21-03-2010, 13:04 PM
RE: Kiire õlirõhu kadu Belarusil. - Autor: Kribu - 21-03-2010, 15:24 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne