Daihatsu Hi-Jet, 64a
#1

Tere köik see pere, ütleks algatuseks.

Ja kohe selle järgi teen teatavaks kurva töe et pilte sellesse teemasse kohe pakkuda mul pole, seoses erinevate elust arusaamadega minu ja mu pildistava telefoni vahel.
Aga olemas nad tegelikult on ja kunagi saan nemad ka siia postitada, ilmselt ei kulu selleks liiga kaua aega.

Tuli siis meelde teha siia oma teema selle väikese ja imeliku auto kohta, mille täiesti juhuslikult leidsin rootsist lidingö saarelt kuuri taga konutamas kurvalt.
Läksin alguses tuttavale nöu andma mida too oma Riley Elfiga peale vöiks hakata, ja lahkusin sealt paar tundi hiljem nii selle Elfi kui ka Hi-jeti omanikuna.

Pole vist vaja lisada, et see ei olnud algne plaanSmile

Auto on siis küljesoleva lipiku järgi valmistatud 1964 aastal jaapanis ja tema täielik nimi sellelsamal lipikul on Daihatsu Hi-Jet Wagon, mis on veidi eksitav sest tegu on siiski kastiautoga, mitte bussilaadse agregaadiga.

Eelmise omaniku sönul on auto ostetud tema isa poolt 70date alguses, enne olla too vuranud kesklinna kandis ja kuulunud lillemüüjatele. Ilmselt sealt on pärit ka röve plekist kong, mis kastile ise tundub olevat peale ehitatud.

Auto on originaalvärvi veel, vöisiis seda mis tast järgi onSmile
Kuna teda on kasutatud kinnisel maa-alal risu ja puulehtede veoks, siis ei ole temal pea mitte ühtegi plekki, mis mölkis poleks. Samuti on mönigi pölvkondadest temaga oma esimesed autosöidud ise roolis olles teinud.

Küll aga on roostet suht tagasihoidlikult, vanust, auto päritolumaad ja siinset kliimat arvestades. Samuti on ta suhteliselt komplektne, puuduvad esmasel vaatlusel embleem esitiival, juhiukse aken, avariis on viga saanud esitule iluvöru ja üks esimene suunatuli, samuti tagatule klaas.
Kroom on kah suht nutuses seisukorras.
Juhiuks on ilmselt kergema sisse-välja ronimise jaoks eemaldatud ammu juba, önneks olemas. Ja peab ütlema, et ega ruumiga höisata pole, kui uks ees oleks siis ma ilmselt ei mahuks rooli keeramagi.

Aga ta elab!Smile
Pärast kontaktide puhastamist käivitus autoke 10a vana bensiiniga suht kergelt. Samuti on ta söiduvöimeline, ja ka pidurid on olemas, isegi liiga head(st peal koguaeg mingil määral)
Kasti oli sisse kolinud mingi lendav olend, kes sinna ka oma munad jätnud oli, sellised rohekad mustade laikudega. Töstsime lendolevuse pesa koos vöimalike pärijatega sinna tagasi kus auto enne seisis.
Kabiinis oli end hästi tundud mingi järgmine peletis kellele hirmsasti liiv, kruus ja muld meeldinud oli, pähklitest rääkimata. Kokkuvöttes töstsin salongist välja kolm ämbritäit maastikku, raske oli uskuda et seda sinna niipalju üldse mahtuda saaks.

Andmeid siis ka: mootor 350 kuupsentimeetrit, 2silindrit, 2taktiline vöimsust 17hj, kolm käiku, tagavedu, 12v elektrisüsteem, auto on redelraamil, all 12tolised rattad, kast 1 ruutmeeter, auto pikkus alla 3m suts, laius 120cm, körgus 140cm.

Nüüd on mul muidugi probleem, kuskohast küll nood puuduvad jupid saada vöiks, ja siin ilmselt kergeid vastuseid pole.....nii-ja naapidi guugeldades tundub et sellist autot pole enam kusagil olemas kahjuks, vaid kaks hägust pilti leidsin üldse....

http://www.jsae.or.jp/autotech/data_e/3-17e.html

Seal siis ilmselt vanem mudel, minu omal ees juba kroomgrill natuke teise kujuga.

Oleksin tänulik, kui keegi minust osavam netiotsija suudaks veel pilte leida samasugusest autost, mönest idamaisest klubist äkki kus nendega tegeletakse vms.
Vöi ütleks keegi, et oh ma hiinas puhkusel käies ainult selliseid nägingi koguaeg....ühesönaga mingit elumärkigi sellest et see auto ei ole ainus mis maailma järgi on jäänud omasugustest.

Plaanid temaga: restaureerida niivörd originaalkorda kui vöimalik.

Eks üritan siia kribada aeg-ajalt ja teid kursis hoida.

Öhtut

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 15-05-2010, 01:28 AM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: DevilDeVille - 15-05-2010, 19:19 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: Tom - 15-05-2010, 21:59 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 15-05-2010, 22:07 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: Alts - 16-05-2010, 00:44 AM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 16-05-2010, 09:46 AM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: DevilDeVille - 16-05-2010, 10:47 AM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: -Rotu- - 17-05-2010, 20:26 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: miniest - 17-05-2010, 20:53 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 17-05-2010, 21:19 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: DevilDeVille - 19-05-2010, 18:18 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 13piisab - 20-05-2010, 10:27 AM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 20-05-2010, 14:14 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 20-07-2010, 21:10 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: koterman - 06-08-2010, 15:58 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 06-08-2010, 16:05 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: DevilDeVille - 10-08-2010, 13:06 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 06-01-2011, 16:44 PM
RE: Daihatsu Hi-Jet, 64a - Autor: 90Deville - 24-12-2012, 15:33 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne