K-750M, 1965, Ats97
#1

Paneks siis uue märgi maha oma järgmisest alustatud projektist.
Masinaks siis K-750M aastast 1965, mis sai ostetud eelmise projektiga seoses. Kuid kuna see sai valmis ning vaadates kokku veetud varuosade ning detailide hulka saab kokku terve ratta peaaegu. Vanad veneaegsed paberid ka olemas, kuid päris omanik surnud nii, et sellega peab vaeva nägema.
Hetkeseisust: ratta ning korvi raamid puhastatud ning värvitud, paak puhastatud krunditud ning pahteldatud, kuid kuna taldlihvija purunes, siis lihvimine hetkel poolik. Korviporitiib vajab 50x50mm paika ning siis saaks koos teiste asjadega pritsi saata puhastuseks vanast värvikihist. Korvivann vajab puhastamist pinnaroostest ning vanast värvist. muidu korralik. Mootori poolepealt puudu korralikud silindrid-kolvid-rõngad-sõrmed. Mootoril eelmise omaniku poolt silindrid kolbidega eemaldatud ning silindrid olid jäetud seisma niiskesse kuuri ning silindrid tugevalt roostes. Muu osa mootorist korralik ning ka käigukast tundub korras olema. Puudu oli süütemängu kattev kaas, mille sain sügisel Tagadilt 35.-eeki eest.
Puudu on tagatulede ning korvigabariittulede nn."tilgakujuliste tulede" plekist põhjad kuhu lambid sisse lähevad - olemasolevad on ära retsitud või tugevalt kannatada saanud. Korraliku kroomiga juhtrauast oleks samuti huvitatud. Korvikate on samuti suht otsas ning vajab vahetust. Leegitorud roostes, kuid õnneks mitte mõlkis, korralikud summutid ka puudu.
Hetkel käsil rataste osandamine ning muud plekid ootavad selle järgi, et saaks korraga kõik asjad liivapritsi saata. Hea meelega kasutaks ära võimalikult palju vanasid kodaraid - laseks uuesti üle tsinkida, kuid hetkel tundub, et 50% kodaraid tuleb uusi osta(2 ratta jagu siis) kuna palju kodaraid "ei allu provokatsioonidele" ning otsustavad puruks minna. Olen neid mitmeid nädalaid leotanud roostelahustiga(mingi MoS2 nimeline) ning aegajalt proovinud lahti keerata, tulevad, kuid ikkagi osad purunevad.
Plaanis elektrisüsteem ümber ehitada ning originaali mitte kasutada, kuid sellest siis töö käigus teen juttu - detailide valmistamine on juba alanud. Eks paistab, mis sellest saab, kuid jätan endale taganemistee asi kiirelt originaaliks taastada st.marginaalselt midagi ümber ei ehita peale osalise el,juhtmestiku.
Päris originaali taga ei aja, kuid suuri muudatusi rattale ei tee. Samas kiiret selle projektiga pole ning valmimistähtaega endale seadma ei hakka.
Pildimaterjali lisan lähiajal ka loodetavasti.

Kirjutamiseni, Ats.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 20-01-2011, 13:08 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 20-01-2011, 14:24 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: jrgen20 - 20-01-2011, 14:57 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 08-03-2011, 11:12 AM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 07-04-2011, 14:20 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 21-04-2011, 16:18 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: jrgen20 - 26-04-2011, 00:23 AM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: romulus - 26-04-2011, 10:18 AM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: Walter - 26-04-2011, 11:58 AM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 07-11-2011, 17:16 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 14-11-2011, 12:43 PM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 13-10-2014, 09:07 AM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 14-10-2014, 08:27 AM
RE: K-750M, 1965, Ats97 - Autor: ats97 - 10-03-2015, 17:28 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne