ZIS/ZIL 127 varjupaigas
#4

(01-04-2011, 16:08 PM)pppp Kirjutas:  Aga miks mitte bussi nii transportida, nagu seda vanade (palk)hoonetega tehakse?
Olen seda mõelnud ka, aga see sisaldab endas palju tööd ja aega. Katteplekid tuleks eemaldada, karkass osadeks lõigata jne. Siis aga hakkavad tekkima kiusatused: kas parandada raami ja karkassi riknenud kohad, kas panna uus valtsitud katteplekk, kas võiks alla panna ka sillad, kas võiks taastada salongi, no siis on veel mootor vaja kohale asetada, käigukasti leiame ka, samuti kroomime kõik ehisdetailid, siis oleks juba imelik jätta kardinad õmblemata ja ülevaatus vormistamata...
Kusagil on lihtsalt üks mõistlikkuse piir ja investeerimine muutub raiskamiseks. Kui aga leidub entusiaste, kes ettevõtmist pooleli ei kipu jätma, siis küll.
Minul jätkus entusiasmi ainult ühe 127 restaureerimiseks ja teise jaoks ilmselgelt jõud raugeb. Selle ühegi taastamine sisuliselt rauamaagist ja alumiiniumi purust oli üsna karm vanatehnikaküberneetika ja mõne etapi juures oli aju tuum lõhkemise piiril.

Kui eelnevalt valmistada prussidest toestav karkass, siis oleks helikopteriga tõstmine muidugi võimalik lahendus. Ilmselt aga on sellel protseduuril mingi arvestatav hind.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ZIS/ZIL 127 varjupaigas - Autor: Väravamehaanik - 01-04-2011, 15:25 PM
RE: ZIS/ZIL 127 varjupaigas - Autor: aavu - 01-04-2011, 16:04 PM
RE: ZIS/ZIL 127 varjupaigas - Autor: pppp - 01-04-2011, 16:08 PM
RE: ZIS/ZIL 127 varjupaigas - Autor: Väravamehaanik - 01-04-2011, 16:26 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne