09-03-2016, 22:08 PM
(09-03-2016, 21:46 PM)hannest Kirjutas: Nojah, igaühel on see külgülekanne küljes oma nurga all ja ühte õiget punni ei saagi olla. Loogiline tase tunduks selle pleki siseküljel asuva väikse valge korgini.
Kütusepumbast.
Miks järeldad et kütusekulu vaja reguleerida vähemaks? Millised on süntomid?
Isiklikult ei ole kohanud pumpa millel kütusekulu on jõhkralt möödas.
Pigem on teema, et pihustid on ebaühtlased või täielikult erinevad. D120 mootoril on igatahes pumbal keeratud veidi rohkem pöördeid peale ja pihusti surve veidi teine.
Ise alustaksin enne pumba näppimist torustiku puhastusega. Ausalt ma olen torustiku umbes oleku või filtri( nii kütusefiltri kui õhufiltri) jamade tõttu lausa kapitali tahtnud teha. See, et kütusetorud talvel ära külmuvad. - sellele noorelt ei mõelnud.
Ise ei reguleeriks seda pumpa kodus. Pigem laseks stendis seda teha. Alustuseks võid ka pumbal hoolduse teha vaata mis morssi tal seal sisemuses on.
Eks see lävi ole ka seal 1000tt juures, kus pump tahab korra stendi. Vene kvaliteeti arvestades igati hästi isegi vastu pidanud.
1000TT hooldus Sa leiad ka aja ehk talvel kunas seda teha. Iga õlivahetus võtab siis ju topeltaja. Tap ei voola kõikidest aukudest kiirelt välja.
Tagumised külgülekanded ju originaal asendis.
Seal tegelt on mõeldud seda nii teha, et alumine punn lahti keerata ja ülemine ka samal ajal. Seejärel ratas õhku ja ämber külgülekandele alla. Ratta tagurpidi keerutamisega väntab suur hammakas vana õli välja.
1000tt hoolduse alla käib muidu ka esisilla määrimine ja rummudes õli vahetus. Ise lisasin sellele veel esisilla teljevõlli määrimise. (telg mis hoiab esisilda poolraami küljes)
Lisaks on vaja vaja roolikarbil mahlad vahetada.
Hüdropumba ajamil mahlade vahetus.
NB igaks juhtuks kontrolli, ega tagaratta telg ei vaja peale pingutust. Mu enda masinal tuli ka välja, et 100tt hooldusega sai külgreduktorist mutrit pingutatud ja peiliplekke lisatud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.