05-09-2011, 19:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2011, 19:10 PM ja muutjaks oli valdo.)
Parempoolne pedaal võib õige olla (eraldiseisev kapsel), sellised nad 1940.a. paiku olid. Vasakpoolne ei paista. Ketiratas (viiekruvikinnitus) on arvat. ka õige, sellised nad sel ajastul olid. Pallas-ketikaitse oli tollal tüübiline lisaseade. Burgsattel võiks ka olla õige, igatahes sellel ajastul nad sellised olid.
Leistang on kindlasti vale. Piltidelt ei selgu, kuidas on lahendatud pidurikang (mingi põlveotsa-lahendus seoses leistangivahetusega?).
Kõige enam ming imestab tagaporilaua paigutus - laiendustega osa mitte ette, vaid taha? Miks?
Muide - mis rattad tal all on - kas algsed või nõuka-omad? Kui taga on algne Torpedo, siis võiks sealt saada ehk aastaarvu kätte? Mina pakuksin hetkel huupi ratta valmistamisajaks ca 1939-44.
Leistang on kindlasti vale. Piltidelt ei selgu, kuidas on lahendatud pidurikang (mingi põlveotsa-lahendus seoses leistangivahetusega?).
Kõige enam ming imestab tagaporilaua paigutus - laiendustega osa mitte ette, vaid taha? Miks?
Muide - mis rattad tal all on - kas algsed või nõuka-omad? Kui taga on algne Torpedo, siis võiks sealt saada ehk aastaarvu kätte? Mina pakuksin hetkel huupi ratta valmistamisajaks ca 1939-44.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.