23-01-2012, 22:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2012, 22:40 PM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
Auto on nüüd jälle liikvel. Seisis vana-aasta õhtust alates, tegime käigukasti ringi. Alla läks Gaz-69 kolmekäiguline käigukast Nissani sidurikoja külge. Nissani käigukastil tegelikult eraldi sidurikoda ei olnud, käigukasti korpus on pooleks lõigatud ja natukene tagumist otsa keevitatud et 69 käigukast otsa sobiks. Käigukastis vahekasti läheb paarikümne sentimeetri pikkune kardaan ja vibratsiooni muret enam ei ole. Mootorimüra on veel päris kõva, selle vastu peaks aitama summuti vahetus. Eks väikeseid nokitsemisi veel on aga nüüd peaks auto täiesti kasutatav olema.
Ahjaa, paagist kütusevõtt sai ka natuke ümber tehtud, panime väikse torujupi kraanile otsa et täitsa põhjast ei võtaks, paagis on roostepuru sees ja tõmbas "hinge kinni" paar korda. Siis jälle pumba õhutamine ja muu jama, praegu tundub et töötab ilusti.
Ahjaa, paagist kütusevõtt sai ka natuke ümber tehtud, panime väikse torujupi kraanile otsa et täitsa põhjast ei võtaks, paagis on roostepuru sees ja tõmbas "hinge kinni" paar korda. Siis jälle pumba õhutamine ja muu jama, praegu tundub et töötab ilusti.