31-12-2003, 03:48 AM
Vöistlus vöiks töesti toimuda kardirajal. Ja algul vast piirdute vaid asfaldiga.
Kui kunagi karti söitsin, siis punkti süsteeme oli kaks:
1) kvalifikatsioon, 1. söit, 2. söit. Stardikohad siis vastavalt eelmisele söidule, löpptulemus viimasest söidust.
2) kvalifikatsioon, kus stardikohad 1. söidu jaoks, ning siis kolm söitu punktide pääle, millest kahe parema tulemusega (iga mehe kohta eraldi) söidu punktid liidetakse kokku ning sealt löppjärjestus. Kui kellelgi satub olema ühepalju punkte, siis parema koha saab see, kellel 2-e parema söidu pääle rohkem paremaid kohti, kui need ka samad, siis koht viimase ühise söidu järgi.
Mulle meeldis 2) variant rohkem, sest siis kui 1 söit pesse läks mingil pöhjusel, ei olnud ju miskit hullu, tuli teised kaks korralikut söita.
Kahjuks ise vörride vöidusöidus kaasa lüüa ei saa, kuna ehitan autot ja see vötab kogu vaba aja. Aga vaatama tulen vöistlust kindlast, kui just maailmalöpp vahepeal segama ei tule.
Kui kunagi karti söitsin, siis punkti süsteeme oli kaks:
1) kvalifikatsioon, 1. söit, 2. söit. Stardikohad siis vastavalt eelmisele söidule, löpptulemus viimasest söidust.
2) kvalifikatsioon, kus stardikohad 1. söidu jaoks, ning siis kolm söitu punktide pääle, millest kahe parema tulemusega (iga mehe kohta eraldi) söidu punktid liidetakse kokku ning sealt löppjärjestus. Kui kellelgi satub olema ühepalju punkte, siis parema koha saab see, kellel 2-e parema söidu pääle rohkem paremaid kohti, kui need ka samad, siis koht viimase ühise söidu järgi.
Mulle meeldis 2) variant rohkem, sest siis kui 1 söit pesse läks mingil pöhjusel, ei olnud ju miskit hullu, tuli teised kaks korralikut söita.
Kahjuks ise vörride vöidusöidus kaasa lüüa ei saa, kuna ehitan autot ja see vötab kogu vaba aja. Aga vaatama tulen vöistlust kindlast, kui just maailmalöpp vahepeal segama ei tule.
Arrogance diminishes wisdom !