12-01-2012, 17:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2012, 17:35 PM ja muutjaks oli MeelisV.)
tasapisi hakkan jõudma oma jutuga tänapäeva
ehk siis jätkates keretöödega. selleks et paigaldada uus põhi peaks vana eemaldama ja noh kui aus olla siis oli veel teise poole karp kah vahetamata.
alustasime viimasest ja tegime ka paralleelselt põhja eemaldamist.
tänu pööratavale autole oli seda suhtkoht hea teha - said valida omale sobiva asendi
samas sai tõestatud väide et 9korda mõõda ja 1 kord lõika
juhtus see et mõõtsime ehk umbes 7 korda ja siis lõikasime
see vahe sai nüüd küll täis lapitud aga siiski - lisatöö.
põhjast tegin veel pilte enne selle eemaldmist, näha siis see suht räsitud ja pudi olek.
pärast tugevat lõikamist, pitliga tagumist ja lihvimist sai eemaldatu kõik mis kuulus vanale põhjale ja taustal ootab juba uus põhi proovimist
ja lõpuks sai see põhi ka paika
kui asi oli vahepeal suht masendav
siis iga uus tükk auto küljes toob parema tuju
karbid ja põhi tegid autost auto jälle
paar pilti on veel puudu mis puudutavad tagumiste õõtsade esimesi kinnituskohtasid - ka need said lapitud ehk tegelikult lausa üle kaetud uue plekiga, seotud põhja ja tagumise tiivaga kokku.
sai tugev.
vahepeal tekis inglise foorumis huvitav arutelu
vaadates plokikaanel asuvat sisselaske ava ja selle ümbrust
ehk siis selle augu peal asetseb üks ~20mm paksune "plastikust" vaheplaat ja selle peal otse on karburaator
see vaheplaat on sellise "mikihiire" kontuuriga seest poolt ehk katab ära need kaks kaane kinnitamise mutrid
samas on sisselaske kanal avatud nendesse kõrvadesse ehk sinna mutritele on ligipääs mootorisse siseneval bensiini ja õhu segul.
on see plaat siis seal selline
ja nüüd on tekinud mõte, et see sisselaske kanal võiks olla siiski selline, et need mutrite tarvis tehtud kõrvad ei kuuluks sinna sisse
ja selleks paigaldatakse sinna toru hülss
samas on tekinud 2 leeri kes üks arvab, et see on hea mõte ja teine arvab et mitte nii hea mõte ja mõlemad üritavad miskite oma praktika najal tõestada, et asi on hea just nii.
muideks sobiva hülsi materjali leiab köögist - leidisn täpselt selle minagi
selleks sobib juhtmeta vekeetja põhjas olev rõngas mis siis selle aluse peale/sisse käib
kuna mul just keetja otsustas otsad anda siis lammutasin selle sealt seest välja. eks vaatab kas ka paika panen.
arvamuste vahe on selline, et kas ja kui hästi kütus õhuga seguneb ja kuidas tekivad ning kui häirivad on igsugused keerised.
kolmas pisike leer arvab, et sisselaske kanali peaks üldse pikendama nt. alumiiniumtorust tooma kaanest kõrgemale ~10cm või nii.
mina hetkel seda ei plaani aga ehk panen selle hülsi siiski sinna sisse.
ehk siis jätkates keretöödega. selleks et paigaldada uus põhi peaks vana eemaldama ja noh kui aus olla siis oli veel teise poole karp kah vahetamata.
alustasime viimasest ja tegime ka paralleelselt põhja eemaldamist.
tänu pööratavale autole oli seda suhtkoht hea teha - said valida omale sobiva asendi
samas sai tõestatud väide et 9korda mõõda ja 1 kord lõika
juhtus see et mõõtsime ehk umbes 7 korda ja siis lõikasime
see vahe sai nüüd küll täis lapitud aga siiski - lisatöö.
põhjast tegin veel pilte enne selle eemaldmist, näha siis see suht räsitud ja pudi olek.
pärast tugevat lõikamist, pitliga tagumist ja lihvimist sai eemaldatu kõik mis kuulus vanale põhjale ja taustal ootab juba uus põhi proovimist
ja lõpuks sai see põhi ka paika
kui asi oli vahepeal suht masendav
siis iga uus tükk auto küljes toob parema tuju
karbid ja põhi tegid autost auto jälle
paar pilti on veel puudu mis puudutavad tagumiste õõtsade esimesi kinnituskohtasid - ka need said lapitud ehk tegelikult lausa üle kaetud uue plekiga, seotud põhja ja tagumise tiivaga kokku.
sai tugev.
vahepeal tekis inglise foorumis huvitav arutelu
vaadates plokikaanel asuvat sisselaske ava ja selle ümbrust
ehk siis selle augu peal asetseb üks ~20mm paksune "plastikust" vaheplaat ja selle peal otse on karburaator
see vaheplaat on sellise "mikihiire" kontuuriga seest poolt ehk katab ära need kaks kaane kinnitamise mutrid
samas on sisselaske kanal avatud nendesse kõrvadesse ehk sinna mutritele on ligipääs mootorisse siseneval bensiini ja õhu segul.
on see plaat siis seal selline
ja nüüd on tekinud mõte, et see sisselaske kanal võiks olla siiski selline, et need mutrite tarvis tehtud kõrvad ei kuuluks sinna sisse
ja selleks paigaldatakse sinna toru hülss
samas on tekinud 2 leeri kes üks arvab, et see on hea mõte ja teine arvab et mitte nii hea mõte ja mõlemad üritavad miskite oma praktika najal tõestada, et asi on hea just nii.
muideks sobiva hülsi materjali leiab köögist - leidisn täpselt selle minagi
selleks sobib juhtmeta vekeetja põhjas olev rõngas mis siis selle aluse peale/sisse käib
kuna mul just keetja otsustas otsad anda siis lammutasin selle sealt seest välja. eks vaatab kas ka paika panen.
arvamuste vahe on selline, et kas ja kui hästi kütus õhuga seguneb ja kuidas tekivad ning kui häirivad on igsugused keerised.
kolmas pisike leer arvab, et sisselaske kanali peaks üldse pikendama nt. alumiiniumtorust tooma kaanest kõrgemale ~10cm või nii.
mina hetkel seda ei plaani aga ehk panen selle hülsi siiski sinna sisse.