10-11-2016, 20:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2016, 20:08 PM ja muutjaks oli aavu.)
(10-11-2016, 19:26 PM)skorpion3 Kirjutas:Kindel on see, et selle rehvi kraan on kinni keeratud, mis paistis täis olema. Teiste kolme kohta öelda ei saa, kas on kinni või lahti jäetud. Kraanid on ikka iga ratta juures. Ainult ZIL-il on eraldi ratta kraanid ka kabiinis. Ole hea ja loe overspeedi antud lingil olev selgitus läbi, siis pole siia vaja rohkem küsimusi rehvipumpamise kohta panna. Muuseas, teadmatu aja seisnud autol on väga kahtlane loota auto oma kompressori peale.(10-11-2016, 18:54 PM)overspeed Kirjutas:Ja sellisel juhul pumpab kõiki rehve korraga? voi kas tuleb enne avada kuskilt mingi rehvi kraan st iga rehv eraldi? tänud vastamast(10-11-2016, 15:56 PM)skorpion3 Kirjutas: Lähen tooma autot, millel ainult yhes rehvis rohk
Selgitust natukse klikates siia
Too kang, mis salongis täitmiseks vöi tühjenduseks on: et seda pöörata,tömba köigelt natukse ülespoole ja hoides ülal pööra. Kui köik kenasti määritud, siis ta libiseb muidugit paremini, aga vist oli keskasendis lukus muidu, kui ülesse ei tömba. Hoova pööramise suund on juhendil armatuuril kirjas, seda pidi ka pöörad kangi:
vastupäeva = öhku rehvi juurde;
päripäeva= röhku rehvist madalamaks
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.