08-06-2012, 18:19 PM
Algsete, puitkerega TA-6te nõrkuseks oli see, et puitkarkass kippus pikema aja jooksul mädanema. Tulemuseks see, et kere hakkas tasapisi laiali minema. Seepärast, muide, ehitati Tartusse kapitaali läinud TAd 1980ndatel metallsõrestikule (ja said uuetüübilise "nina" saanuna mudelitähiseks TA-6-1).
Loomulikult annab mahamädanenud sõrestikuga bussikere remontida (loe - demonteerida ja uuel sõrestikul uuesti üles ehitada), kuid enne seda on tarvilik buss transportida tegemiskohta. Vaadates neid pilte, et ole ma kindel, et seda bussi kannatab enam terves tükis transportida Võib-olla on selleks vaja ehitada selle ümber ja sisse palju ajutist tugisõrestikku...
Loomulikult annab mahamädanenud sõrestikuga bussikere remontida (loe - demonteerida ja uuel sõrestikul uuesti üles ehitada), kuid enne seda on tarvilik buss transportida tegemiskohta. Vaadates neid pilte, et ole ma kindel, et seda bussi kannatab enam terves tükis transportida Võib-olla on selleks vaja ehitada selle ümber ja sisse palju ajutist tugisõrestikku...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.