Dnepr MT10-36 õlirõhk
#1

Ahoi!
Probleem järgmine. Sõitsin ükspäev tsikliga linnast maale, et korv ülevaatuse läbimiseks ära tuua. Distants ca 20 km. Kusagil poole tee peal märkasin, et õlirõhk kuidagi madal on( keskmiste pööretega umbes 2 bar-i). Sõidu alguses oli rõhk korras. Otsustasin igaks juhuks jahutamise mõttes peatuse teha, kui avastasin, et tühikäigul kukub rõhk üleüldse 0,3 bar-ini. Õlirõhuga kunagi varem probleeme pole olnud. Senimaani on mootor olenemata pööretest opereerinud 3-4 bar-iga. Jahutamine mingit tulemust ei andnud. Hiljem, suisa kaks päeva pärast seda vahejuhtumit lihtsalt huvi pärast mootorit tööle pannes pidin gaasiga ergutama, et kuidagimoodi minimaalsed 2 bar-i hoida(seda külma mootoriga). Huvitav on muidugi see, et vahetult eelneval õhtul vahetasin mootoris õli ja pesin ka karteri põhja ja õlifiltri puhtaks. Mootorisse läks Valvoline 4-taktilise muruniitja õli SAE30. Vahetult pärast õlivahetust tegin ka proovisõidu ja õlirõhk oli 3-4 bar-i, normaalne vist? Ei saa aru kuhu sai see rõhk 20 km jooksul nõnda kaduda, et enam taastunud ei ole. Õigemini on olemas aga on väga madal. Õlipump sellise aja jooksul ära ei kulu. Ei taha ka uskuda, et liugelaagrid hoobilt ära kulusid(kui nad seda just sõidu lõppedeks teha ei jõudnud). Tundub, et ka temperatuurimuutustest tingitud õli viskoossuse muutus ei saa olla põhjuseks. Minuteada peaks taolistes süsteemides olema ka rõhu reduktsiooniklapp(kus see mootoris asub?), äkki on see kinni jäänud või midagi sarnast. Kas seda reguleerida kah saab? Pakkuge ideid enne kui midagi lahti katkun...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepr MT10-36 õlirõhk - Autor: izju2k - 25-06-2012, 01:44 AM
RE: Dnepr MT10-36 õlirõhk - Autor: Raudpats - 25-06-2012, 09:05 AM
RE: Dnepr MT10-36 õlirõhk - Autor: Daff - 25-06-2012, 10:05 AM
RE: Dnepr MT10-36 õlirõhk - Autor: izju2k - 25-06-2012, 12:14 PM
RE: Dnepr MT10-36 õlirõhk - Autor: v6sa - 25-06-2012, 12:18 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne