09-01-2024, 10:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 10:41 AM ja muutjaks oli Etsike.)
(08-01-2024, 23:39 PM)Jesper Kirjutas: Samamoodi nagu elektritakso (pmst pea alati väsinud olemisega Leaf) on juba täna palju tavalisem nähtus kui elektriauto üldiselt.Btw, Elektritakso (firma) taksopargis pole juba paar aastat ühtegi Leafi. Kuigi FIE-taksojuhtide käes on neid peetud Leafe palju. Mis minu arust on võrratu näide Leafi pommikindlusest ja odavast ülalpidamisest. Neil peetud taksodel on läbisõidud juba mitmesadades tuhandetes, isegi pool miljonit mõnel. Ka on tõsi see, et pea kõigil neil varase otsa Leafidel on garantii korras vanatüübilised akud vahetatud uuematüübiliste akude vastu sest vanad kaotasid mahtu ja küpsesid intensiivse taksotöö puhul kiiresti läbi sest Leaf ei oma akujahutust ning esimese otsa akude keemia oli kehva. Aga need olid ka 2012-2015 perioodi Leafi lastehaigused, mida ei saa hilisemate Leafide või elektriautide peale üldiselt laiendada.