20-03-2013, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2013, 09:46 AM ja muutjaks oli Tift.)
(20-03-2013, 00:12 AM)maitus Kirjutas: Olen hetkel raskustes ühe taskukohase hinnaga aksiaal-k mootori leidmisega, vaevalt et suudaksin neid igale agregaadile muretseda.... Minumeelest poleks siis aga ikkagi väga suurt vahet, kas hm on jvv eest või on selline hm igal agregaadil...vahe oleks ju ainult voolikute pikkuses .Just-just, eks nii mõnigi asi siin ilmas loksub paika aja jooksul. Oleme ennegi näinud, kuidas unistajad lennutavad oma kõrgeid ideid ja asjade loomuliku edenemise käigus "loksub" kõik tasapisi paika - ununevad uued diislid ja nutikad hüdrolahendused, tallatakse rada sisse vanarauaplatsile ja kuuri all valmib sümbioos suure naabri tehastes valminud masinate jäänustest! See kõik on täiesti normaalne. Kel on vahendeid uusi komponente osta, küllap see ei jända ka iseehitusega vaid ostab valmis tehasemasina. Aga see selleks, seda juttu on siin ennegi aetud. Õllekõrvane mula.
Gaz 66 vahekast on muidu otse aga aeglustus on 1:2- le.
Sa tahtsid ülekandearve - ma`i hakand mujale kritseldama, eks see ikka Martaga seoses ja las siis olla teemas:
Käigukast;GAZ-53 (1k-6,55/2k-3,09/3k-1,71/4k-1)
Revers autotõstukilt: 1 edaspidi, tagurpidi 1,75
Tagasild Gaz-51: 6,83 , Multicar-i omal 4
Vedav sild MTZ-82 rehvidel: läbimõõt on ca` 92 cm, ümbermõõt on
2,98 m, nagu lahke isand Wiki432 teemas Lihtne skeem
välja arvutas. Abiks oli teisigi..