30-06-2014, 21:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2014, 21:17 PM ja muutjaks oli autojuht.)
(30-06-2014, 18:08 PM)maisalup Kirjutas: üldiselt on nii, et L seguleerib siibri asendit tühikäigul, H seguleerib kui palju karburaatos õhku peale annab ja S reguleerib segusisse minevat bensiini hulka. Vedrud on ju kõigil kruvidel all.KSF maisalup paistab, et sa oled asjadest valesti aru saanud.
2 kõrvuti olevat alumist kruvi- parempoolne on tavaliselt L ja vasakpoolne H ja ülevalpool asetsev üksik kruvi on S
L kruvi on alati mootori poolne, olgu see siis zama või walbro! L kruvi ülesandeks jääb tühikäik ja madalad pöörded.
H kruvi siis õhi filtri poolne. H kruvi mõjutab ainult kõrgeid pöördeid.
LA või T või S oleneb kuidas keegi nimetab, reguleerib ainult gaasisiibri asendit( tühikäiku).
Ärge tehke maha hiina Zama karbussi, need on täiesti normaalselt toimivad asjad!