01-07-2014, 06:22 AM
no millegipärast arvasin jah, et vasak käsi on paremal pool aga see selleks.
Kui karburaatorit lähemalt vaadata, siis L kruvi reguleerib otse gaasihoova algasendit, ehk siis kuipalju hoob saab tagasi minna kui gaas lahti lastakse. seda, et S või T reguleerib kütusehulka ütles üks saeremontija ja H reguleeribki õhu hulka- mida rohkem õhku mootoris seda kõrgematel pööretel käib. Lihtne ja loogiline.
Reguleerides T kruvist tühikäiku reguleerime me seda läbi kütuserikkuse segus- reguleerides L kruvist reguleerime me seda hoova asendi kaudu.
Huvitav lisafakt on see, et Espina hekilõikuri karburaatoril puudusid reguleerimiskruvid ehk siis masin käis täpselt nii nagi see karburaator oli just õnnestunud. Partneri samasugusel karburaatoril olid aga kruvid olemas.
Kui karburaatorit lähemalt vaadata, siis L kruvi reguleerib otse gaasihoova algasendit, ehk siis kuipalju hoob saab tagasi minna kui gaas lahti lastakse. seda, et S või T reguleerib kütusehulka ütles üks saeremontija ja H reguleeribki õhu hulka- mida rohkem õhku mootoris seda kõrgematel pööretel käib. Lihtne ja loogiline.
Reguleerides T kruvist tühikäiku reguleerime me seda läbi kütuserikkuse segus- reguleerides L kruvist reguleerime me seda hoova asendi kaudu.
Huvitav lisafakt on see, et Espina hekilõikuri karburaatoril puudusid reguleerimiskruvid ehk siis masin käis täpselt nii nagi see karburaator oli just õnnestunud. Partneri samasugusel karburaatoril olid aga kruvid olemas.