03-10-2013, 06:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2013, 06:08 AM ja muutjaks oli Tift.)
(03-10-2013, 05:18 AM)maitus Kirjutas: Mul tuli selline mõte pähe...kust tuli, seda ma ei tea, aga mõte selline, et kui keeraksid selle mootori terves tükkis teistpidi ja paneksid tagumised rattad vedama ja keerama ühekorraga ja otsiksid ette mingi suvalise esiveolise tagasilla mis lihtne kitsamaks teha.Vaata, kui lihtsalt käib ehitamine- pane, tee ja asi valmis!
Tegelikkuses, isand maitus, on asi tegija peas , seal ta tasakesi küpseb ja kasvab ja valmib .
Sellise ümberpaigutamise üks puudus on selles, et tagasilda pöörama ja vedama samaaegselt pannes kaotad oluliselt pöörderaadiuses. See aga on oluline suurus, kui tahad manööverdada niidukiga ümber postisarnaste asjade. Probleeme tekib teisigi, aga see ventilaatori selga puhumine - saab panna teisele poole tööle, eriti veel, kui see on elektriline.
Esisilla vedamine on siin tegelikult siiski plussiks - rattad suuremad, juhi raskus, niiduorgani raskus jms.
Roolisüsteemile ei pea kasutama mingit hüdrot, sellisele piisab täielikult ka mehhaanilisest roolist. Samuti ei pea tööriistu üles-alla liigutama hüdroga, kuigi see on mugav ..
Üks iva isand maituse jutus siiski on - reduktori nihutamisega vasakule või paremale saad teha ruumi jõuvõtuvõllile, mis võiks ju tsentrile lähemal paikneda.
See laseri kasutamine on hea nipp- tuleb kõrva taha panna!