03-10-2013, 23:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2013, 00:03 AM ja muutjaks oli maitus.)
(03-10-2013, 21:57 PM)MeelisV Kirjutas: T16 või sakslane ilma kastita ehk tühja esiotsaga mootor tagasillast tagapool, pöörderaadius vägagi väike ehk rataste nurk suur ja no ei lohise ju !?Olen oma silmaga näinud kuidas kartuleid täis kastiga T16 ei tulnud vaost välja ei edaspidi ega tagurpidi, keera kuhupoole tahad. Sõitis siis niikaua edasi, mullavall ratta ees, kuni siledama maa peale sai. Taevast tilkus ka natuke ja eks maa oli muidugi ka paras pläga. See näide ei tõesta muidugi midagi, sest sealt plägasest vaost ei oleks pruukinud ka vedav esisild välja tulla, aga ühe vedava tagaratta pidurdamisest oleks seal arvatavasti tõepoolest palju abi olnud.
ok. v.a. talvel lumes aga niisama muru/põlla peal ei lohise ju tagurpidi manööverdades ?
ehk ei olegi nii hull äkki
kombainid on ju sama skeemiga jah seal on muidugi massi rohkem
(03-10-2013, 22:46 PM)puravik Kirjutas:No täitsa loob juba ju .. . Mul ei ole veel käiguosagi koos. Eks oli minulgi esialgu igasuguseid mõtteid teostuse osas- lausa ulmelisi . Aga lõpuks jäi ikka kõige optimaalsem variant. Sinu eelis minu ees on kindlasti see, et sulle tundub autoasjandus tuttavam olema kui mulle. Aga mul on sellejagu huvitvam .. .(03-10-2013, 05:18 AM)maitus Kirjutas: Mul tuli selline mõte pähe...
Mul oli ka alguses hästi palju mõtteid. Tegelikult on aga nii, et kui hakkad asja korralikumalt paberile panema siis avastad, et osa ideid ikka ei toimi küll nii lihtsalt. Tavaline auto püsikiirusliigend ei anna vist 45 kraadigi välja. Niiet valisin vedava esisilla. Järsemate keeramiste jaoks plaanin kasutada kahte käsipidurit- esisillaks on ju fordi tagasild koos piduritega.
Hüdrorool- kõik on kena, kuni sul on töötav mootor ja hüdrosüsteem. Aga kui midagi ära laguneb (iseehitatud asi ikka laguneb) ja seda on tarvis nööriotsas töökotta vedada?
See eraldi käsipidurite idee hakkas ka mulle meeldima. Toimiks see ju ka arvatavsati igasuguse traktori puhul. Ei peaks ehk iga kord kui üks ratas kaapima hakkab, seisma jääma, et difrilukku sisse tõmmata kui saab natuke käsipiduriga aidata. Kuskilt olen lugenud, et kergelt pidurdamine pidigi natuke difriluku efekti andma. Multicari sillal on ka trossiga käsipidur.
Ehk pole sul sedasi rooli vajagi- sõidad nagu linttraktoriga....