06-07-2016, 22:31 PM
Tegemist on Tshempion Shossega.
Sadulatoru , stem , keskjooksu käpad ja hammasrattad olid neil alumiiniumist,
Campagnolo käpp on sinna ilmselt hiljem lisatud.
Samuti oli neil raami metall kuulu järgi veidi erinev Start Shossest,mis tegi selle jäigemaks ja ei paindunud nii palju.
Keskjooksu trosside "kanalid" olid joodetud-keevitatud raami kylge.
Start Shossel olid need lahendatud köridega.
Pidurid olid"yhe poolega".
Tagapiduri trossi köride "punnid olid Start Shossel ylemise horisontaaltoru kyljel,Tshempion Shossel aga toru peal.
Ja muidugi esi-ja tagajooksu rummud olid alumiiniumist ,Start Shossel aga kroomitud metallist ja hoopis teise kujuga.
Esikahvli ylemised liitekohad olid erineva kujuga ja sadulaposti tagumiste diagonaaltorude keevituskohad olid"lihvitud" kujuga,mis on ka Sinu piltidel näha.
Sadulatoru , stem , keskjooksu käpad ja hammasrattad olid neil alumiiniumist,
Campagnolo käpp on sinna ilmselt hiljem lisatud.
Samuti oli neil raami metall kuulu järgi veidi erinev Start Shossest,mis tegi selle jäigemaks ja ei paindunud nii palju.
Keskjooksu trosside "kanalid" olid joodetud-keevitatud raami kylge.
Start Shossel olid need lahendatud köridega.
Pidurid olid"yhe poolega".
Tagapiduri trossi köride "punnid olid Start Shossel ylemise horisontaaltoru kyljel,Tshempion Shossel aga toru peal.
Ja muidugi esi-ja tagajooksu rummud olid alumiiniumist ,Start Shossel aga kroomitud metallist ja hoopis teise kujuga.
Esikahvli ylemised liitekohad olid erineva kujuga ja sadulaposti tagumiste diagonaaltorude keevituskohad olid"lihvitud" kujuga,mis on ka Sinu piltidel näha.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe