Mullafrees
#5

(03-11-2013, 23:54 PM)meli666 Kirjutas:  Mõistlik oleks kõigepealt selgeks teha tehase ülekandearv. Ehk siis, mis pööretega on originaal elektrimootor seal peal, 900 või 1400 Rpm?
Siis edasi ära mõõta elektrimootori ketiratta ja reduktori sisendvõlli ketiratta hammaste arvud. Siis saab juba edasi mõelda, kas on üldse tolku veel väiksema rihmaseibi paigaldamisest bensiinimootori otsa.
See bensukas on parim 2000...3000rpm. Kui enne oli 1400 siis nüüd on tõesti natuke jama neid pöördeid maha saada. Äkki tuleb topelt rihmadega mängima hakata läbi vahe võlli. Lõpuks näeb masin välja nagu kombainBig Grin
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mullafrees - Autor: kopamees1 - 03-11-2013, 14:15 PM
RE: Mullafrees - Autor: pen.skar - 03-11-2013, 20:12 PM
RE: Mullafrees - Autor: kopamees1 - 03-11-2013, 22:01 PM
RE: Mullafrees - Autor: klaave - 03-11-2013, 23:06 PM
RE: Mullafrees - Autor: dad - 04-11-2013, 20:54 PM
RE: Mullafrees - Autor: maisalup - 06-11-2013, 07:28 AM
RE: Mullafrees - Autor: Korv - 14-03-2014, 12:02 PM
RE: Mullafrees - Autor: kopamees1 - 14-03-2014, 12:18 PM
RE: Mullafrees - Autor: Envir - 14-03-2014, 13:36 PM
RE: Mullafrees - Autor: runts - 16-03-2014, 12:53 PM
RE: Mullafrees - Autor: EST - 15-03-2014, 23:18 PM
RE: Mullafrees - Autor: Korv - 16-03-2014, 09:21 AM
RE: Mullafrees - Autor: maisalup - 16-03-2014, 13:47 PM
RE: Mullafrees - Autor: EST - 16-03-2014, 21:00 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne