20-03-2014, 13:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2014, 13:20 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Nojah, kui lausa protsentide täpsusega tulemusi vaja, siis pead konstrueerima endale vedru jäikuse mõõteriista. See pole tegelikult midagi keerulist, vaja on vannitoakaalu, metalljoonlauda ja mingit rakist millega vedru ohutult kokku suruda.
Aga jah, ma lähtusin eelmise postituse kirjutamisel tõesti sellest, et vaja on pöidlareeglit millega kitsendada võimalike vedrude valikut kõigi automarkide ja -mudelite pealt mingi peotäieni, millega siis loomkatsed läbi viia. Peenemaks minna on juba kasvõi selle pärast raske, et kuigi autosid on maailmas palju, siis erinevaid vedrujäikusi romulas üllatavalt vähe - sarnaste mõõtmetega autod, sarnase ehitusega sillad jne. Ma Escortiga omal ajal tegin selle kõik läbi ja leidsin lisaks originaalidele kaks paari vedrusid Lõpuks õige asja saamiseks saagisin ikka kõige jäigemad lühemaks.
Plaan A osas mul arusaadavatel põhjustel midagi arukat lisada ei ole
Aga jah, ma lähtusin eelmise postituse kirjutamisel tõesti sellest, et vaja on pöidlareeglit millega kitsendada võimalike vedrude valikut kõigi automarkide ja -mudelite pealt mingi peotäieni, millega siis loomkatsed läbi viia. Peenemaks minna on juba kasvõi selle pärast raske, et kuigi autosid on maailmas palju, siis erinevaid vedrujäikusi romulas üllatavalt vähe - sarnaste mõõtmetega autod, sarnase ehitusega sillad jne. Ma Escortiga omal ajal tegin selle kõik läbi ja leidsin lisaks originaalidele kaks paari vedrusid Lõpuks õige asja saamiseks saagisin ikka kõige jäigemad lühemaks.
Plaan A osas mul arusaadavatel põhjustel midagi arukat lisada ei ole