Võrriliste pisiasjad
#1

Tundide kaupa on tuhlatud mööda netiavarusi, aga ikkagi on tekkinud mõned küsimused.
Oleksin tänulik, kui keegi oskaks ja viitsiks vastata.
Kõigepealt huvitaks mind Gauja käepidemete värv - kas on toodetud ka valgete käepidemetega, või on kõik pruunid?
Teine peavalu on tööriistakotiga: osadel olid sadula küljes, osadel pakiraami küljes. Milles on erinevus? Milline on üldse originaaltööriistakott? kas õmmeldud kantidega? 1 või 2 lukuga?
D4 manuaalidest on jäänud silma, et osade mootorite sumpsid on 2 kettaga, osadel on 4 ketast. Kas on mingi aastanumbri erinevus?
Milline on Gaujale paigaldatud D4 mootori originaalpiibu kuju? Kas kõrgepingejuhtme ots on lühike ja plastikust tagumise otsa kattega, või on tavalise vene piibu kujuga?
Mis aastal asendati riideisolatsiooniga kõrgepingejuhe plastikisolatsiooniga?
Siit veel üks küsimus - mis ajal (millistel võrri mootoritel) kasutati piibul plekist varjestust/ümbrist?
Ilusat kevadet kõigile!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Võrriliste pisiasjad - Autor: MadDriver - 04-05-2014, 18:14 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: Rimsi - 05-05-2014, 09:30 AM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: iceman - 05-05-2014, 18:06 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: MadDriver - 05-05-2014, 19:53 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: MadDriver - 06-05-2014, 00:17 AM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: iceman - 06-05-2014, 22:17 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: MadDriver - 16-05-2014, 23:53 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: iceman - 17-05-2014, 08:26 AM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: MadDriver - 20-05-2014, 22:31 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: iceman - 21-05-2014, 17:20 PM
RE: Gauja pisiasjad - Autor: MadDriver - 21-05-2014, 19:54 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne