19-03-2016, 06:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2016, 19:44 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Vahepeal sai tehtud tagarummu laagri väljatömbamiseks omamoodi tömmits.
Tööjuures on meil erinevate laagri möötude jaoks haaratsitega tömmits, mida sain kasutada. Haaratsid vötavad kuulide vahelt välisvörust kinni:
Kodus aga söbra poja quadil vaja ka rummul laagrid vahetada. Laagritele teisepoolt ligi ei pääse, ka läbi völliava mitte, kuna sisetoru laagrite vahel ei liigu teljest külgepidi suunas, et löömiseks serva tekitada sisevörule. Seega tuleb laagrid välja tömmata ja ainuke kinnitusmeetod on kas kuulide vahelt vöi sisevörust seestpoolt. Otsustasin siis proovida sisevörust:
Pöhimötteliselt on tömmitsa välisvöru löhega ja kahe poldiga koonuse-läbi laialisurutav. Poltide keere on sisekoonuse sees ja poldid lükkavad välisosa allapoole ehk koonust pidi laiaks. Arvutusi oli üksjagu teha, kalle koonusel 4 kraadi:
Et keermeid löigata, tuli siseosale terved augud puurida, aukudevahe sai freespingis digitaaliga täpselt tehtud:
Kui keermed sees, siis treisin siseosa koonusesse:
Tööjuures on meil erinevate laagri möötude jaoks haaratsitega tömmits, mida sain kasutada. Haaratsid vötavad kuulide vahelt välisvörust kinni:
Kodus aga söbra poja quadil vaja ka rummul laagrid vahetada. Laagritele teisepoolt ligi ei pääse, ka läbi völliava mitte, kuna sisetoru laagrite vahel ei liigu teljest külgepidi suunas, et löömiseks serva tekitada sisevörule. Seega tuleb laagrid välja tömmata ja ainuke kinnitusmeetod on kas kuulide vahelt vöi sisevörust seestpoolt. Otsustasin siis proovida sisevörust:
Pöhimötteliselt on tömmitsa välisvöru löhega ja kahe poldiga koonuse-läbi laialisurutav. Poltide keere on sisekoonuse sees ja poldid lükkavad välisosa allapoole ehk koonust pidi laiaks. Arvutusi oli üksjagu teha, kalle koonusel 4 kraadi:
Et keermeid löigata, tuli siseosale terved augud puurida, aukudevahe sai freespingis digitaaliga täpselt tehtud:
Kui keermed sees, siis treisin siseosa koonusesse:
Arrogance diminishes wisdom !