09-06-2019, 16:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2019, 17:01 PM ja muutjaks oli Madis123.)
(09-06-2019, 09:37 AM)mossepower Kirjutas:(08-06-2019, 23:56 PM)Madis123 Kirjutas: Puuk on minu valduses ja suur soov taastada. Silberautost sain uue kepsu, üks varasem pilt on ilmekas ja selgitab, miks seda vaja oli. Jutud Berliinist ja püksirihmaga väntvõlli lihvimisest peavad paika ja austatud hr. Kruuv on meelsasti nõus ka intervjuuks, mille tahaks salvestada ning hiljem massidesse paisata. Lood on huvitavad ja auto tõeline meistriteos! Pisut ka põnevat tähelepanumängu - leidke piltidelt kaks olulist erinevust, värvkatet ja pakiraami ei arvesta.Mis selline aparaat dokumentide järgi ka on, selles suhtes et mis massidega ning mis kategooria sõiduk?
Elagu ENSV autotööstus ja kuldsed käed!
Kui siiani veneaegsed dokumendid masinal siis oleks MNT ametisse arvele võtma minemine vist üsna põnev sündmus omaette sõiduki olemuse tõttu.
Igastahes edu masinaga!
Passis on vaid väljalaskeaasta ja mark. Sõidukile on väljastatud välispass ja muid strateegilisi andmeid ei mootori ega teiste parameetrite kohta pole lisatud, ju siis sõjasaladus vms Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.