Renault 25 V6 Turbo 1987
#1

Tere

Järnev teema on minu R25-te päevik.

Kunagi ammu alustasin ka ühe R25 teemaga siin foorumis. Tollal anti nõu, et s.tast saia ei saa, saab sepikut. Kahjuks või õnneks (kuidas kellegi suhtes võtta Smile ) kulus selleks mitu head aastat, piisavalt krabisevat ja 7 autot hiljem jõudis alles pärale. Tuleb alustada ikka korralikust autost. Endal lihtsam, jääb närve ja rahagi üle.
Olnud on mul neid kokku nüüd 7. Hetkel on alles nr 6. ja 7. Algas see haigus ju väga varases eas Big Grin . Siis, kui veel vanematel oli Renault 25. Läksid aastad, perre osteti uus auto, sain renoo omale. Kahjuks polnud tollal oskusi teda piisavalt hoida, nii ta lõpuks hukka sai. Kuid kus on, sinna tuleb ju juurde Smile ? Nii läkski. Esimesel autol suri starter ära, tuttav pakkus tervet autot, vii ainult ära. Oligi mul teine R25 olemas.
Teisel R25  oli mootor kehvake ( klapid kõverad), seega leidis tee minu juurde kolmas Renault 25 .
Esimesed kolm olid kõik TS varustustasemega (kõige lahjem) ja 2.0 R4 mootoritega-
Leidsin tollal kuskil Eestis seisvast R25 Turbo pildi. Proovisin otsida, kuid tulutult. Päris mitu kaasfoormulast soovitasid tõsise huvikorral otsida korralik eksemplar, mida ehitada. Ikka tippvaraint jne. Turbokat ma kodumaalt ei leidnud, seega otsisin V6 varianti. Lõpuks siia foorumisse tekkiski üks müüki. Algselt sellest autost see teema ka algas siin foorumis ( 963 AJB )
Aeg läks edasi, tekkis uus Renault 25. Seda korda 2.0 GTS variant. Tahtsin teha täis ümberladumist, et teha R4 mootoriga autost V6 mootoriga . Tänaseks on õnneks see GTS taaskasutuses, sest see kere oli totaalselt pahtlist üles ehitatud. Isegi katus oli pahteldatud. Tundus, et ta oli nii ette, kui ka taha matsu saanud.



Seitsmenda R25 jutt algab lehelt nr. 4.
1. Renault 25 TS . 1985a. Eesti teid mõõtnud aastast 1993. Tubli auto oli, isegi väikse pädana tagaistmel oldud, pea otsas tiirlemas. Kere kahjuks oli tal veidi õnnetu, lõpuks ütles mootor ka üles ja tollal polnud piisavalt tarkust, et temast elulooma saada. Seda autot enam pole.
[Pilt: 0102789331c29be.jpg]
2. Renault 25 TS aastast 1988, ei olnud ka tema prillikivi, algul oli suur tuhin korda teha, kuid siis hakkasid riburadapidi igasugu vigu välja tulema. Ka tema maine teekond on tänaseks lõppenud.
[Pilt: 04079325949aa1.jpg]
3. Renault 25 TS 1985a. totaalselt plank, sai rohkem põllul sõiduvõtteid harjutatud. Kere oli mäda. Viidud kokkuostu.
[Pilt: 04369442519fe5.jpg]
4. Renault 25 V6 Injection. esimene peaaegu täis lisadega, äge aparaat. Kahjuks kulus juppide leidmiseks( sobiva hinnaga) tohutult aega, lisaks olid tal ohtlikult esimesed poolraamid läbiroostetanud. Tänaseks ajalugu.
[Pilt: 066123779ab8c9.jpg]
5. Renault 25 GTS . Eem..... , tuli hull mõte teha täis swap, ja tõsta kogu eelmise V6 tehnika ( koos veermiku ja salongi jms) Sellele kerele. Jääb katki, liiga ajamahukas. Kereküljest lõikan uue V6 tarvis tükke, head jupid jäävad alles, ülejäänu läheb taaskasutusse. Kere oli totaalselt pahtlist üles löödud.
[Pilt: 0100274247fec2d.jpg]
6. Renault 25 V6 Injection 1986a.  Jääb 7. autole juppideks.
 Eelmise (so. 2013 a. ) suvel sain foorumisse kirja, et otsitaks R25 V6-e käigukasti (et see panna VW kaubiku alla). Jutt jõudis niikaugele, et kui ta pidi leidma auto, siis annab teada, äkki saan juppe sealt.  Nädal hiljem, avastasin, et ta oligi leidnud ühe V6 Renault 25-e Kambjast. Kuna tal oli kiire, siis oli ta juba jõudnud alt ära võtta omale tarviliku. Lendasin kiiresti platsi, sest vanaraua kollid olid juba autot küsimas käinud. Kaks päeva hiljem seisis see renault mu kodus juba Big Grin
[Pilt: 01036522477989e.jpg]

8. Renault 25 V6 Turbo 1987a.
 Näris hinge see Turbokastükkaega, et oleks ju parem hobiauto ikka selline, millega vahepeal saad sõita ja siis remontida. Esialgu jäi asi toppaba finantsi puudumise tõttu. Kuid mida rohkem ma mõtlesin seda enam sai selgeks, et tõesti s*tast saia ei saa, saab sepikut, ja miks leppida sepikuga, kui oleks võimalik saada leib Big Grin

Korjasin oma säästud kokku ja tõin ta ära. Tegu siis Jants-i müüdud Turbokaga. Nüüd peab tõdema, et targemate räägitud jutt, osta kohe korralik pidas paika. Kuigi mul kulus selleks kahjuks mitu aastat, lisaks veel kuus autut, ennem kui aru sain.
Kui keegi tulevane hobiautopidaja, kellel veel autot pole aga plaanib osta, siis tasuks kindlasti kohe otsida võimalikult hea eksemplar. Endal lihtsam, lisaks saab ka nautida sõidumõnu.

Aga autost ka siis.
Renault  25 V6 Turbo
1987a.
2.5 V6 133kw, manuaal
Lisasid on rohkem, kui tahta oskaks Big Grin
4x el. aknad, el. peeglid, el. katuseluuk. el. tagaluugi sulgur, esimesed el. istmed, must nahksisu, kompuuter, parda arvuti, tehase Philips-i stereo 6 kõlariga ja võimendiga, välistemp. näidik, tuledepesurid, konditsioneer.

Auto on äge, minek super. Eks ta nagu vanake ikka, vajab nokitsemist. Aga sellega saab juba maanteid ka vallutada Big Grin Big Grin

[Pilt: 0107871399dea40.jpg]
[Pilt: 01078714014e423.jpg]
[Pilt: 010787139579db1.jpg]
[Pilt: 010787139741658.jpg]

Lugupidamisega
Renoo p.de Kris Smile

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 06-01-2015, 18:03 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: AnatoliJermakov - 06-01-2015, 21:45 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: Aspelund - 06-01-2015, 21:47 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: TeeTL - 07-01-2015, 11:50 AM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 07-01-2015, 12:49 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: maaks - 09-01-2015, 15:12 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 09-01-2015, 19:10 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: ahtos - 09-01-2015, 20:51 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 09-01-2015, 21:00 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: ent2464 - 11-02-2015, 00:37 AM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: yllar - 12-02-2015, 11:43 AM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: Jarmo - 13-02-2015, 11:45 AM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 14-09-2016, 17:19 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: stihl - 14-09-2016, 18:32 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 18-11-2016, 22:02 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 22-01-2017, 18:29 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 31-03-2017, 21:10 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: ebergs - 20-04-2017, 12:19 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 20-04-2017, 15:07 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 27-04-2017, 22:18 PM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 18-06-2019, 00:17 AM
RE: Renault 25 V6 Turbo 1987 - Autor: kris282 - 20-12-2021, 17:33 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne