21-01-2015, 19:11 PM
(21-01-2015, 14:39 PM)Tegelane5 Kirjutas:Kui nüüd enda töökoha kogemustest rääkida, siis tundub kastide lagunemine siiski väiksemate mootorite teema. 2,2 ja 2,3 peugeotid ja fiatid siis lagunevate kastidega.(19-01-2015, 00:56 AM)zazik Kirjutas:Eriti palju esineb seda probleemi suuremate mootorite puhul, seal rammu nii palju, et kiputakse kõrgeid käike liiga vara sisse toppima ja nendega kiirendama.(19-01-2015, 00:12 AM)MeelisV Kirjutas: mingil osal traficutel oli problem käigukastide vastupidavusega läksid need õhtule seal vist isegi alla 200K läbisõidus
aga kindlasti on nad parem valik kui mersu "vito" perekonna esindajad
aga kas ka vw transporterist siis seda ma kahtlen
jutt siis vanematest - päris uutest ei tea eriti miskit
Käigukastid ja sidurid kipuvad vist pea kõigil esiveolistel enneaegselt otsa saama.
See vist ka Jumperi/Ducato/Boxeri viga kipub olema. Aga vot ei mäleta, kumb kast see lõppema kippus, kas 5-ne või 6-ne.
Sain kevadel natuke sõita 2,5 või oli 2,8 diisel Boxeriga-pole ime et sidurid lähevad-tundus too olema trossiga. Igatahes kohaltvõtmine oli algul tükk tegu.
Kahju küll kui tehakse mingi x euro HDi kone aga hüdrauliline sidur jääb siiski püüdmatuks.
2,8 ja 3,0 all pole ükski kast(kui enda vana tööauto oma välja arvata, aga see oli puhas teenindusmeeste näpukas)
seni saba andnud. Ja kui need kastid meil valu ja vaeva ei saa, siis ma ei tea. Pidev ülekaal, pehme pinnastee või teedeta maastik, maastikurehv, sageli arvestatava kaaluga haagis järel, ükski poiss ka kerge jalaga ei ole.
Siduriajamitest- kuskil 2002 ja edasi peaks vähemalt fiatil ja citroenil suurematel motodel olema hüdrauliline siduri lülitus.
Ja kastid ei tohiks samad olla ka- 2,2 kasti ei aja kuidagi suurema omaga sassi...