05-03-2015, 10:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2015, 10:01 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(05-03-2015, 00:37 AM)zazik Kirjutas: No ega tühjast kohast pole viimaste talverallide võit (muuhulgas ka üliheade LK tulemuste tõttu) 18kW kingakarbile läinud Vähe jõudu ja oskus seda puuduvat ära kasutada...Kolm viimast aastat on Palo ja see aasta siis Järvala roolis, Palo kaarte segamas, sõitnud kogu ralli ülitäpselt! See on kõige aluseks. Jõudu pole, gaas põhjas sest hobuseid on sel aparaadil täpselt VANATEHNIKALE kohaselt, mille põhjal on nii FIVA kui FIA keskmised kiirused ajalooliselt "tekkinud". Mootorivõimsuste kasv on ju 70'test alates, sinnamaani olid enamus masinaid ikkagi suht jõuetud. DKW F7 suudaks ka selle 40-45 keskmiseks sõita gaas põhjas.
Regulaarsusralli alus on aga Legendi täpne lugemine, mõtlemine ja siis alles "vajutamine". See eristabki regulaarsusrallit sportlikust rallist - viimases on mõtlemisel vähe kohta KIIRUSED on aga kohati samad ja kõrgemadki regulaarsusrallis, kui jääda hobi"spordi" juurde. Samas endisaegsetest talvistest sport-autorallidest, kus piikrehv oli keelatud, sõidetakse isegi Uunikute Talverallil absoluutnumbrilt kiiremini - rehvide, veermike ja teekatete areng on olnud lihtsalt meeletu. NIIŠP'idega Vihuri laadad ei sõitnud klaasjääl kiiruskatsetel kaugeltki 40 keskmiseks aastat 30-40 tagasi... kui HKPl5'ega w123 Mersuga oli see pigem kruiisimine. Ehk mõiste "sport" ning tehnika on ka nii meeletult muutunud, et rahulikult saab isegi meie FUN-sõidul ennast ette kujutada rallisportlasena 60'te-70'te Suurajol. Vast ainult tehasetiimide tervaim tipp a'la Mikkola oli kiirem.