18-12-2016, 02:48 AM
Miks mitte?
Mis kaelast ära, see mureta.
Riigi teatajast väjavõte ja minu mälu järgi pole seda korda tänase päevani keegi muutnud:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
• sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
• teises riigis registreeritud sõidukil;
• paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;
• autode ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;
• autodel või haagistel, millele ei ole saada talverehve Eestis;
Milles küsimus veix_?
Mis kaelast ära, see mureta.
Riigi teatajast väjavõte ja minu mälu järgi pole seda korda tänase päevani keegi muutnud:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
• sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
• teises riigis registreeritud sõidukil;
• paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;
• autode ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;
• autodel või haagistel, millele ei ole saada talverehve Eestis;
Milles küsimus veix_?