11-06-2015, 16:49 PM
Maa- ja statsionaarmootorite kõrvale saan ma täna pakkuda veidi vaheldust umbes 100 aastat vana elektrimootori näol:
nimelt õnnestus omandada Volta tehastest valmistatud elektrimootor tüüp 3.
Algselt köitis tähelepanu silt, selle mootorilt maha keeramise plaan asendus peagi aga mõttega jõuallikas tervikuna säilitada. Omanikuga õnnestus saavutada sobilik kokkulepe ja nii ta auto pagasiruumis maandus.
Kahe mehega kannatab täitsa tõsta. Originaalvärvis ja tundub, et suuremalt jaolt algsete komponentidega. Käivitada proovime millalgi hiljem.
Seniks aga imetlege tükikest Eesti tehnikaajalugu.
http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/396165/
A.
nimelt õnnestus omandada Volta tehastest valmistatud elektrimootor tüüp 3.
Algselt köitis tähelepanu silt, selle mootorilt maha keeramise plaan asendus peagi aga mõttega jõuallikas tervikuna säilitada. Omanikuga õnnestus saavutada sobilik kokkulepe ja nii ta auto pagasiruumis maandus.
Kahe mehega kannatab täitsa tõsta. Originaalvärvis ja tundub, et suuremalt jaolt algsete komponentidega. Käivitada proovime millalgi hiljem.
Seniks aga imetlege tükikest Eesti tehnikaajalugu.
http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/396165/
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!