23-06-2015, 08:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2015, 08:50 AM ja muutjaks oli Romka.)
See Paz bussi mootori ja ka tagasilla teema väga segane.
Minu päris esimene Gaz-53 oli mootoriga, mille seerianumber algas 3M3672..... Täiesti tavaline mootor minu jaoks. Ei olnud erilist minekut, õlirõhu tuli hakkas kustuma alates 60km/h. Vanarauas ta oma elu lõpetas. Millegipärast ma ei usu, et see suurema töömahuga oli, kui tavaline 53-e mootor.
Mingi väide on, et Pazi tagasild oli ka kiirem, taldriku hammaste arv 35 vist. Samas keegi sellist näinud pole. On vaid üks asi, mis mind veidi kahtlema paneb - ju selle mu esimese gazi käigukast oli ka Pazi oma ning sellel masinal odomeeter valetas päris kõvasti - luges kilomeetreid valesti. Ei mäletagi kumba pidi, aga pidin korrutama või jagama 1,2-ga. Seega kas Pazi käigukasti spidoajam ka teise ülekandega?
Minu päris esimene Gaz-53 oli mootoriga, mille seerianumber algas 3M3672..... Täiesti tavaline mootor minu jaoks. Ei olnud erilist minekut, õlirõhu tuli hakkas kustuma alates 60km/h. Vanarauas ta oma elu lõpetas. Millegipärast ma ei usu, et see suurema töömahuga oli, kui tavaline 53-e mootor.
Mingi väide on, et Pazi tagasild oli ka kiirem, taldriku hammaste arv 35 vist. Samas keegi sellist näinud pole. On vaid üks asi, mis mind veidi kahtlema paneb - ju selle mu esimese gazi käigukast oli ka Pazi oma ning sellel masinal odomeeter valetas päris kõvasti - luges kilomeetreid valesti. Ei mäletagi kumba pidi, aga pidin korrutama või jagama 1,2-ga. Seega kas Pazi käigukasti spidoajam ka teise ülekandega?