V8 Gazi mootori erinevused
#4

(22-06-2015, 23:54 PM)2715 Kirjutas:  Tulemused on üsna loogilised ja etteaimatavad.
Jagades hobujõud töömahu liitritega tuleb väga sarnane arv tulemuseks, ehk liitrivõimsus.
Kuna mootorite pöörded on ka samad pole siin mitte kuskilt peale sisekadude lisa loota.
13 on võrreldes 41 suurem surveaste ja siit vahe.14 on aga 1000 pööret rohkem ja sellest see vahe 13 mootoriga.
Ehk kui me ajame 53 mootori töömahu muid asju muutmata 4,2liitri pealt 5 liitrini võidame me 115/4,2=27 hj/L.
Kui meil oleks mootor 5 liitrine muid asju mitte näppides saaksime 27x5=135 hj.
Huvitava asjaoluna mõnele oleneb mootori võimsus mootorist läbi käinud õhuhulgast mingi aja jooksul ja töömaht on ainult üks viis seda hulka suurendada.Teine viis on tõsta pöördeid ja kolmas viis on õhku kokku suruda suurendades selle tihedust.

 Neljas meetod on veel, suruda silindrisse sattunud küttesegu võimalikult kokku-ehk siis tõsta surveastet.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
V8 Gazi mootori erinevused - Autor: einota - 22-06-2015, 21:10 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: 2715 - 22-06-2015, 23:54 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Tegelane5 - 23-06-2015, 20:05 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Romka - 23-06-2015, 08:35 AM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: 2715 - 23-06-2015, 21:12 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: alfredo - 04-03-2016, 22:02 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Kadjakas - 05-03-2016, 13:21 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: alfredo - 05-03-2016, 14:56 PM
RE: V8 Gazi mootori erinevused - Autor: Edel - 05-03-2016, 20:32 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne