30-10-2015, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2015, 12:57 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(29-10-2015, 22:17 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:See on maantee kulu? Maastikul arvestuslik kulu on + 25% sellele 40 liitrit kulunormile, reaalne näide, et nt. 10 km sõit polügonile, ca. 8 h tüübiväljaõpet polügonil, madala käiguga gaas peal mudas müttamine, mägede ja kraavide ületus, vintsimine jne, pärast maanteel 10 km sõit tagasi. Ja kokku selle umbes 30 km läbisõiduga peab kütusekulu ja kilomeetrid kokku minema, sellest sellised kulunormid tulevadki. See lihtsaim viis selliseid olukordi paberipeal "normi" viia võimalikult vähese ajakuluga.(27-10-2015, 22:26 PM)svenson Kirjutas: Kui need originaal kalasabad ära siledate vastu ära vahetada (oksjonil on ka uute Yokohama ja ka vene Kama rehvidega isendeid) siis saab 5l 100km kohta ka vähem kütust maanteel rüüpama.Saura on niigi öko ju, ma ei kujuta ette kui palju kütust sõjaväest varastatud ja kõrvale pandud on et need 40 liitrised kulunormid tekitada kui reaalselt võtab see 25-30 sajale.
Samamoodi õppuste ajal liigutakse ka alati kui võimalik pinnasteel ja metsavahelisel maastikul kui on tarvis ümber paikneda või mõni ülesanne antakse, sest reaalse sõja ajal maanteesõit oleks enda vaenlasele kätteandmine
Aga seda kõrvalepanemist parem eriti ei kommenteeri, kui siis ainult niipalju et põhimõtteliselt ma arvan, et sama seis, mis 30 aastat tagasi vene sõjaväes.